**
One of ma fav. gahal Chohan jee … espesially these two shers .. aur Jagjit ki awaz main tou yea ghazal sama baandh deti he .. ne ways thanks sharing ..
I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.
**
lo jee … bas ye hi sun na reh gaya tha .. janab agar mujhe larkiyon ki naqal karne ka shauq hota tou cindy crowford kia margai thi ??? jo main kisi nikami or nithali ki naqal utarta
aur wese bhi janab mera vote tou cidy ko hi jana tha .. mujhe kia pata ke app cindy ko kis shey se compare kar rahi hain .. age se agar “Abida Parveen” nikal aai tou main kidhar jaonga ???
[quote]
Originally posted by Amjad Chohan:
**
Milli hawaoon main urnay ki saza yaaro
Ke main zameen ke rishton se kat gaya yaaro
Wo bekhayal musawir main rassta yaaro
Kahan tha bus main mere us ko rokna yaaro
Mere kalam par zamane ki gard aessi thee
Ke apne bare main kuch bi na likh saka yaaro
Tamam sheher ki jis ki talash main gum tha
Main us ke ghar ka pata kiss se poochta yaaro
**
[/quote]
Waah kiyaa ghazal post ki amjad bhaee waah
Aap jaisay aala zauq insaan se hum aisay hi kalam ki tawa'qo rakhtay hain.
Aakhri do sher to la jawaab hain.
Keep it up.
huwe mar k ham jo Ruswa
huwe kiyuN na gharq e darya
wohi tu Amjad bahi wesay ye bataey gha koi k ye cindy hai kon?
aur Azam sahib aik aur baat…ap ka priv dekh k lagta nahi hia k ap shaier ho aur shaeir log asi zuban be bol sakatey…i wish k me ap ko priv main he reply karti but i dono how to reply in priv…sorry…sab Amjad bahi ka qasoor hai bahi be bantey hain aur kuch sikhatey be nahi
oohh ooh…
main tu sikhata aap seekhti hi nahi hain… aur khud ssochain uger aap yeh sub seekhna shuroon kur dain gi tu wo jo Sunday ka wait kurtay hain , Lasania khaany ko…un ka keya ho ga… wasay aap nay JAVA start ki… ya dill say kihaal nikaal deya acording to my suggestion ?
aur i m very concern with this kay wat sort of language is used by Mr. Azam in pvt…u know khuch cheesoon ki ijazut nahi di ja sukti kissi ko bhi… so Warning for Mr. Azam… be carful Mr… got it? otherwise u will be
ne ways …
first of all ..mohtarma izat muab nikami sahiba … aap ko kisne keh dia ke main Shair hoon ?? janab jo ulti seedhi shairi main karta hoon wo tou aaj kal ka har dosra insaan kar raha hota he .. so its cleared now, that me is not a shair at all … and free to use n e kind of language …
secondly .. the pm I sent you was an invitation for you to visit my new thread and give your comments .. I deliberately wrote it in that way, as I was under an impression that you got a very lively sense of humor .. and there only I went wrong ..
now I don’t completely remember wat I wrote … but let me try to recall my memory … hmm I think watever I wrote in that pm was similar to this..
"nikami ji aap kahan mar gai theen ??? janab eik nai nazm likhi he, guzarish he ke aaap isko apne nikame comments se nawaz dain … take care n keep smiling .. "
now nikami jee being a adha-pona shair I always invite ppl to visit ma poetry and give comments, so I can correct ma self in future .. so did I asked you .. now I wasn’t aware at all that ma pm will turn into a big fuss …
I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.