when u dont wanna do

Re: when u dont wanna do

bhai jann kameez tay pa lao. :)

Re: when u dont wanna do

:teary3: faizy mera bhi to hai :hoonh:

Re: when u dont wanna do

No sharing …hush hush…door hato hes only mine :blush:

Faizy : :love:

:bravo:

Re: when u dont wanna do

:smack2: tum hi rukh lo bhai

Re: when u dont wanna do

sirf mein hi rakhoon ga :blush:

:bravo:

Re: when u dont wanna do

ab ye to faizy hi bataye ga :mocking:
anay do usay

Re: when u dont wanna do

^nahi wo beywafa nai ho sakta :teary:

Faizyyyyyy… i lub u …:crying:

:bravo:

Re: when u dont wanna do

night duties screw up everything. Im all the way with u, night duties woh kartay hain, jinhon nay apnay maan aur baap ko tang kiya hota hai…:rolleyes: :bummer:

faizy, Ive been high on fever mate for a couple of days now, & seeing ur pic & the :hehe: comments made me feel a lil better.

Re: when u dont wanna do

very very nice faizy, kya pose marreya way hay :smiley: I look like this everyday :k: ( I really gots loads of thakan- and I need my neend badely ) :smiley:

Re: when u dont wanna do

Allah mia iss banday ki madad kerain

Re: when u dont wanna do

Nahi. Lekin jab shadi ka time aya aur log yeh dekh ke reject kar dain gai aap ke parents nay aap ki age cchupayi hai to phir to kaafi fark paray ga na. You know…iss se pehlay ke you start looking even more tired and dheela. Patt mangni, chatt beyah wala kaam kariye ab to. Kurri dhoondna shuru karain bas. :kiss:

Re: when u dont wanna do

ask Suroor aunty…:rolleyes:

Re: when u dont wanna do

:flower2: lookin nice bro :hug:

Re: when u dont wanna do

burnished stone and jony, :smack: yaar there is plenty of faizy to go around.. larh kyoon rahay hain aap donon? :hug: chalain koee larain jhagrain nahi..

mal1k: LOL! glad threads like these make u better :slight_smile:

sherni: tumsay to baat karnay ka dil hee nahi kar raha hay :frowning: :teary1:

sheraz: aameen, summ aameen, allah miyan, iss banday ki SUNAIN!:teary1:

Destinee: janu tumhaaray khiyal main idhar kuryon ki line lagi hay ke chat mangni aur patt biyah ? (SAHI misaal:p) aur parents kabhi bhee umar nahi chupaatay.. atleast not mine :hehe:

yar no fikar wikar.. jab time, rishta, moqa sahi aayega to karr bhee laingay yaar.. uss main aisi kia baat hay :slight_smile:

thanks everyone :slight_smile:

errors found: janaab jiss hisaab say aapkay errors jari hain, to phir to yahi lagta hay abb ke aana jaana laga hee rahay ga.. :slight_smile:

Re: when u dont wanna do

poser alert :stuck_out_tongue:

once again cute smile:blush:

Re: when u dont wanna do

atleast i post and KEEP it there..

-faizy-in-cantletgo-mode:teary1:-

errrrr.. :blush: thanks.. :hug: hheeh

Re: when u dont wanna do

coughs faints

so like...the weddin date is fixed for next week yeh? ;)

Re: when u dont wanna do

i keep changing my vows connie :( i cant seem to remember .. and after every morning , when i wake up to go to work, i have to come up with new ones :-(

Re: when u dont wanna do

:p

Re: when u dont wanna do

With all do respect.

You're a fag.