Re: when u dont wanna do
bhai jann kameez tay pa lao. :)
Re: when u dont wanna do
bhai jann kameez tay pa lao. :)
Re: when u dont wanna do
faizy mera bhi to hai ![]()
Re: when u dont wanna do
No sharing …hush hush…door hato hes only mine ![]()
Faizy : :love:
![]()
Re: when u dont wanna do
tum hi rukh lo bhai
Re: when u dont wanna do
sirf mein hi rakhoon ga ![]()
![]()
Re: when u dont wanna do
ab ye to faizy hi bataye ga ![]()
anay do usay
Re: when u dont wanna do
^nahi wo beywafa nai ho sakta :teary:
Faizyyyyyy… i lub u …![]()
![]()
Re: when u dont wanna do
night duties screw up everything. Im all the way with u, night duties woh kartay hain, jinhon nay apnay maan aur baap ko tang kiya hota hai…
![]()
faizy, Ive been high on fever mate for a couple of days now, & seeing ur pic & the
comments made me feel a lil better.
Re: when u dont wanna do
very very nice faizy, kya pose marreya way hay
I look like this everyday :k: ( I really gots loads of thakan- and I need my neend badely ) ![]()
Re: when u dont wanna do
Allah mia iss banday ki madad kerain
Re: when u dont wanna do
Nahi. Lekin jab shadi ka time aya aur log yeh dekh ke reject kar dain gai aap ke parents nay aap ki age cchupayi hai to phir to kaafi fark paray ga na. You know…iss se pehlay ke you start looking even more tired and dheela. Patt mangni, chatt beyah wala kaam kariye ab to. Kurri dhoondna shuru karain bas. ![]()
Re: when u dont wanna do
ask Suroor aunty…![]()
Re: when u dont wanna do
lookin nice bro ![]()
Re: when u dont wanna do
burnished stone and jony,
yaar there is plenty of faizy to go around.. larh kyoon rahay hain aap donon?
chalain koee larain jhagrain nahi..
mal1k: LOL! glad threads like these make u better ![]()
sherni: tumsay to baat karnay ka dil hee nahi kar raha hay
![]()
sheraz: aameen, summ aameen, allah miyan, iss banday ki SUNAIN!![]()
Destinee: janu tumhaaray khiyal main idhar kuryon ki line lagi hay ke chat mangni aur patt biyah ? (SAHI misaal:p) aur parents kabhi bhee umar nahi chupaatay.. atleast not mine ![]()
yar no fikar wikar.. jab time, rishta, moqa sahi aayega to karr bhee laingay yaar.. uss main aisi kia baat hay ![]()
thanks everyone ![]()
errors found: janaab jiss hisaab say aapkay errors jari hain, to phir to yahi lagta hay abb ke aana jaana laga hee rahay ga.. ![]()
Re: when u dont wanna do
poser alert ![]()
once again cute smile:blush:
Re: when u dont wanna do
atleast i post and KEEP it there..
-faizy-in-cantletgo-mode:teary1:-
errrrr..
thanks..
hheeh
Re: when u dont wanna do
coughs faints
so like...the weddin date is fixed for next week yeh? ;)
Re: when u dont wanna do
i keep changing my vows connie :( i cant seem to remember .. and after every morning , when i wake up to go to work, i have to come up with new ones :-(
Re: when u dont wanna do
:p
Re: when u dont wanna do
With all do respect.
You're a fag.