Sandi.....

Re: Sandi…

Hvordan gjøre jeg deg sjalu ?Jeg sa bare sannheten , han er min og bare min :snooty:.Du kan lete etter noen andre jee ;), .Og ikke prøv å gjør meg sjalu heller , du vil ikke like konsekvensene av det , det lover jeg deg :snooty:

lub u motti :kiss:

im fine, how r u? :hug:

Wp jeg går ..glad nu ?

Nancy Im . umm dont ask :bummer:. soo mad ..
Hammad :frowning: i did everything , im tired now ..

wat language this is???

Awww :kiss: jeg bare erter deg na , han er bare din :kiss:

Its norwegian ;)Why are ya askin ?:wink:

jeg kan ikke lide sådan noget jokes na :bummer:..jeg er bare en jealou kælling :bummer:..

wran alak no its danish … wd ki norwegain ha , n norwegain ppl suck ..they sr soo paindos u know wid running noses :rotfl:..we bug em a lot .

So bare fordi du ikke liker jokes betyr ikke at jeg ikke kan erte deg når jeg vil :snooty:

:expressionless: So norwegian people suck ? So u mean that i suck :expressionless: .Look who is talkin , danish people snakker så stygt at jeg bare har lyst å kaste opp :snooty:

By the way Bm er bare min igjen , du får lære deg å dele skatten min :smiley:

awww, kia hoa?

acha theek hia
baadem ay tum koe k chez bato ga sabset ho jaye ga :smiley:

Re: Sandi.....

Hei sandaleen, jeg taler norsk, og forhåpentligvis løst Deres problem.

Really? Hvem har lært deg å snakke norsk ?

U norwegain ppl suck !
reasons
1- tum logo ka noses run karti han even in summer :rotfl:
2- u copy cats copy everything of dk ..n i mean everything even laws.
3- u guys import famous beer from dk n sell them wid norwegain labels :rolleyes:
4- urs lifestyle suck .. :nook:
5. u ppl r old fashioned
6. urs Royal family is weird :nook: the prince got maried wid someone who was drug addidcted … :halo*..
7- even ur prince do drugs :eek: (shakal se he lgata ha wo asa)
8- roads r damge in oslo
9- everything is stupid :snooty:..

lolz

dk and nors ki fight..

Wran alak det er godt at høre :halo:..
være venlig og hjlæp mig med min pc :(.. ps :hvor har du lært dansk ?
ps1: jeg tror ikke på dig :halo:.du lyver om du kan godt snake dansk :snooty:..

Hammad kia bola ? konfused

nancy koch nai yar im havinbg problems wid pc naa isslie mad hn .

^itni dushmaniii....lagtha hai tumharee saas norwegian hai

no not dushmani :hehe: but norwegain ppl suck :nook:..sachi ..
we dane ppl r best :jhand:
vi er bedste vi er nummer et :smiley:

:rotfl: 2 saas …mera koio saas nai ha . :snooty:..

WHATEVER

Ikke alle veiene i Norge er skadet , og deres livstil er ikke så forskjellig fra vårs hvis du tror det :rolleyes:
Og skatten min bare fordi du tror at prinsen prøver narkotike ut fra ansiktet hans , betyr ikke det at han gjør det .:smack:

Nothin er gale me vår konge familie , bare fordi prinsen giftet seg med Mette Marit jee , she used to Bruke drugs.Alle gjør dumme thing når du er ung , u should know that my dear :

And honey du har ikke bevis for at nesen vår renner hele tiden, maybe to some people , but not all jee :rolleyes:.Igen i min family og mine venner har neser som renner hele tiden jee :snooty:

And we are not that old fashioned , some of us are vry modern and others are old fashioned , that depends na .
Det er sånn over hele verden jee

:snooty:
JEg kunne liste opp mange thing som er dumme med dere dansker , men jeg vil ikke nedverge meg til det :snooty:

U mean danish people suck , dansker suger vilt .
Vi nordmen er mye bedre enn dere dansker , dere er bare sjalu på oss:snooty:

:rotfl: ppl here say that Norwegain ppl suck :stuck_out_tongue: n becz of snowfall there un ka noses bi run karti rehti ha n dont get me started on other things like roads , abt fashion sense , abt laws , studies , paki ppl having 40 kids :rotfl:so they get 40 thousand pr kid :halo:. n alot more :hehe:..

U ppl suck :snooty:..