Re: Sandi…
vi er dansker vi er nummer et
…
U ppl suck :p…
..
yeah make of list of the things u dont like abt us ..i know u wont cz there s nothing bad abt us .. ![]()
vi er dansker vi er nummer et
…
U ppl suck :p…
..
yeah make of list of the things u dont like abt us ..i know u wont cz there s nothing bad abt us .. ![]()
:halo: det er bare rykter , jeg kjenner ingen pakistanske familier som har 40 unger:rolleyes: og selv om jeg gjorde , så betyr det ikke at det ikke finnes pakis families havin 40 kids in Denmark
.
And hvis du tenker deg litt om , så vil du oppdage at vi er ikke så forskjellig fra dere ![]()
Det er dere som suger ikke , ikke vi
bedre å være en nordmenn than a danske :yuk:
Jeg har mange ting jeg ikke liker med dere , men jeg må gå nå snart na:( far kommer snart hjem så jeg vil fortelle deg når eg kommer online again
Men vi er bedre ![]()
ved du hvd skat , jeg kan godt læse din grimme norsk men det betyder ikke at jeg kan forstå det hele
…crapy laung
..
neways jeg ved godt du har ikke noget at sige om us danskerne , vi er besdste
..
shooo
Hvorfor er De folk figthing, hvorfor sandleen hat norsk, det er noe bak dette.
Re: Sandi.....
Jeg tror at svarte sauer er overalt, tror derfor jeg dont at noe støp eller stamme eller nasjon er dårlig, er det noen svarte sauer som lager dårlig navn og avbilde der støpe, stamme eller nasjon. slik alle skal stolt på hans støp, sier stamme eller nasjon og dont dårlig til andre nasjer. ER jeg TIL HØYRE?
wran alak du er ikke særlig klog
..
ps: me in school now
n im happy :p..
Re: Sandi.....
er De kid som De er på skolen, her kids er på skolen
:. yep yep
jer er kid
.. lol
nai its not that , im in Desgin school so we call it school :halo:..hope it make sense ..
Hvorfor har du begynt å snakke om svarte sauer? Jeg mener ikke a være uhøflig , men hvem har lært deg å snakke norsk /dansk ?![]()
Jeg fatter ikke hvor sauer kommer in i bildet ![]()
Hvorfor ikke skatten min ?Norsk er nesten det samme som dansk , det er ikke så vanskelig å forstå norsk:rolleyes: .
Det tror du ja , dere er tapere ![]()
Vi er best:jhanda:
![]()
ab tu woh zaror boley ga..![]()
Gizzy pc theek nai houa but somethig good happned today
So i am happy
.. haha lol
thanku
.. pc ko goli maro , i ll do something abt it 2morrow --resinstalling windows xp will help r not ?
neways did u got my sms:hula: ?
WD becz im soo happy islie maaf karti hn tum ko
..
ps: vi dansker er beste
…
kya boloN? :o
PD ki qasam kyoN di hai?
uski qasam doge tau shayad murday bhi bol paRaiN.
maiN tau phir bhi jeeta jaagta saamp hooN. ![]()
how do you know? ![]()
itni flooding karo gi tau comp tau kharab hoga na. ![]()