NAZM: usay dafnaa ke baiThe heiN

usay ab bhool hi jaayeN
jise hum choR kar peeche
bohat aage nikal aaye

bohat aage nikal aaye
ke hum ko door jaana tha

ke woh ik natawaaN laRki
who bhaai, baap ki ghairat
who dil haari hui laRki
bohat farsooda rasmoN ki
woh ik maari hui laRki

jise hum choR kar peeche
bohat aage nikal aaye

sunaa hai khoon roti hai
abhi tak yaad karti hai
humaari yaad meiN ab tak
bohat faryaad karti hai

magar ab kiya kare koii?
ke dil ko kar chuke patthar
bohat asooda rehteh heiN

hum us ke piyaar ki baateN
na sunte heiN na kehte heiN

ke in baatoN se kiya haasil?
badan ke maqbare meiN hum
usay dafnaa ke baiThe heiN
jise tum rooh kehte ho

Shoaib


I log on, therefore I am!

Very nice… Zabardast… kya baat hai bhi…

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


Koi to ho jo mere wehshatooN ka saathe ho

Bohot khoob

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

**
another master piece poet ji

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

fan hogaey assi te duadey

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

**sunaa hai khoon roti hai
abhi tak yaad karti hai
humaari yaad meiN ab tak
bohat faryaad karti hai

magar ab kiya kare koii?
ke dil ko kar chuke patthar
bohat asooda rehteh heiN

hum us ke piyaar ki baateN
na sunte heiN na kehte heiN

ke in baatoN se kiya haasil?
badan ke maqbare meiN hum
usay dafnaa ke baiThe heiN
jise tum rooh kehte ho**

dard e dil raqam karne ka buhat alag aur nehyaara andaaz hai, buhat bhaaeya.
thanks for sharing.


(¯`~!‹‹®››...Hâm...IbŦ £dâ_ë_I§Ħq....mëiñ...Añjaam...HöĞeye...‹®›!~´¯)™ ©²°°²


“µ °²µ ²¬ ±µ­
“ž ¨¶ §—¬¯­ ¬µ­ ž¯µ –¯ŸµŒ ­ ³µ­
“ž ¨¶ µª¯ ¬µ­ ¨³µª¶ ¥¬ ³µ­

bohat khoob

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


MÙhb@t kÀ ÃnÒkhå SîÌSîÎã Hãï
KÆhî ý@$®Úb Káhï kîBàÎå H@ï

V nice Shoaib…thanks 4 sharing


~pochteY ho wo kidheR gaya
daRd buN kaR
meRay dil maiN uteR gaya~

NIce ..

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

beautiful.

I’m guessing u wrote it urself.

In any case, it’s really good.

Great

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

thanks for shairing!

buhat Umda Poetry

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

great…fantastic…

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

…kiya baat hai…bohot achii nazam hai..any idea whose it written by?


—~—Maria—~—
~Kiya haaq wo jeena hai jo apnay hi liyay ho
Khud mit kar kisi aur ko mitnay se bacha lay~

Bohat khoobsoorat

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

kiya baat hai…
zabardast…
standing ovation

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif


Kay hum tu Dhoop main baarishh kay woh qatray hain jo gir ker, dar-o-deevar per hi sookh jaatay hain…

Thank you. So nice of you.

Shoaib
yeh kinaaroN se khelne waale
Doon jaayeN to kya tamaasha ho


I log on, therefore I am!

shukriya, nawaazish.

Shoaib
shaayad mira maseeh bhi aawaaz de mujhe
paRhta hooN har kitaab ko injeel ki tarha


I log on, therefore I am!

Thank you Azam saahab.

aap ki izzat afzai ke ham bohat mamnoon haiN.

jis gali meiN ghar tumhaara hai, karo us ka khayaal
ham to haiN badnaam apne halqa-e-ahbaab meiN


I log on, therefore I am!

Thank you. Pleasure is all mine.

aur aap bhi to mareez-e-ishq haiN, dard se to aap ki bhi khoob dosti ho gi:)

Shoaib
palkoN pe ab naheeN hai woh pehla sa baar-e-gham
rone ke baad kuchchh hameiN aaraam bhi to hai

[quote]
Originally posted by MAREEZ_E_ISHQ:
dard e dil raqam karne ka buhat alag aur nehyaara andaaz hai, buhat bhaaeya.
thanks for sharing.

[/quote]


I log on, therefore I am!

bohat shukriya.

Shoaib
tu usay apni tamannaaoN ka markaz na bana
chaaNd harjaai hai har ghar meiN utarta ho ga


I log on, therefore I am!

Thank you Jano (I can't dare call you nikammi), pleasure is all mine.

Shoaib
woh un ka milaana mujhe ik saahib-e-zar se
auqaat miri yaad dil di gai mujh ko

[quote]
Originally posted by NikamiJano:
** V nice Shoaib.......thanks 4 sharing

**
[/quote]


I log on, therefore I am!

Thanks :slight_smile:

Shoaib
banda~parwar! jo ham pe guzri hai
ham batayeN to kya tamasha ho


I log on, therefore I am!