Thank you.
Yes, guilty as charged, this is my own.
Shoaib
dastakeN de rahi hai palkoN par
koii barsaat ki jhaRi ho gi
I log on, therefore I am!
Thank you.
Yes, guilty as charged, this is my own.
Shoaib
dastakeN de rahi hai palkoN par
koii barsaat ki jhaRi ho gi
I log on, therefore I am!
Aap ne usko pehlay se khabardar kia tha na? Mera matlab yeh hai ke agar kia hota to aap “Poet” na hotey…aur na hee woh fariyad kartee
Thank you. Pleasure is all mine.
Shoaib
sach se katraaye agar log yahaaN
lafz mafhoom se katraaye ga
I log on, therefore I am!
bohat shukriya.
Shoaib
mohabbat ke mazaaroN tak chaleN ge
zara pi leN sitaaroN tak chaleN ge
I log on, therefore I am!
Thank you Maheen.
This nazm is by yours truly:)
Shoaib
azal se log masawaat chaahte haiN yahaaN
ghulaam hote hue baadshaah hote hue
I log on, therefore I am!
You are so generous in your compliments. I appreciate your kindness. Thank you so very much.
Shoaib
faakhta ki majboori yeh bhi keh naheeN sakti
kon saaNp rakhta hai us ke aashiaane meiN
I log on, therefore I am!
aap ne yeh kese samajh liya ke yeh hamaari katha hai? yeh jag-beeti bhi to ho sakti hai:)
aur wese bhi khabardaar karne se dil kab maanta hai kisi ka?
Shoaib
udhar woh ghar ke kiwaaRoN se lag ke roti thi
idhar maiN shaihr ki saRkoN pe be sahaara tha
I log on, therefore I am!
bohat shukria:)
Shoaib
gham ke mujrim khushi ke mujrim haiN
log ab zindagi ke mujrim haiN
I log on, therefore I am!