NAZM: tu mire dard ke sholoN meiN pighal jaaye gi!!!

mera jis aag ki hiddat se sulagta hai badan
woh tiri marmareeN baahoN se na bujh paaye gi!
mere seene meiN jo aazaar pala karte heiN
teri zulfoN se kahaaN un ka madawa ho ga?

tum zara apne shabistaaN se nikal kar dekho
har taraf khoon ki barsaat lagi rehti hai
bazm-e-yaaraaN se bhi baahar kabhi aa kar dekho
kitna atraaf meiN kohraam bapaa rehta hai

kis tarha bhook se rote hue nannhe bachche
apni maaoN ke kaleje ko jala dete haiN
chaar sikkoN ke iwaz baap ki nannhi laRki
kese ajdaad ki meeraas ko bechch aati hai

kese taaghoot ke panjoN meiN phaNsi hai ummat
hukmraaN sar pe musallat haiN hamaare kese
kese behta hai falasteen meiN bachchoN ka lahoo
kese kashmir ke waadi meiN basa hai baarood
kese baghdaad ki galioN meiN sisakti hai hayaat!

yeh bhi haiN aur kaii in se masaail haiN yahaaN
jin se muNh moR ke maiN jee naheeN sakta jaanaaN
haaN yehi soz yehi aag mira sarmaaya hai
maiN inhi khaak~nasheenoN meiN pala hooN jaanaaN

yehi behtar hai ke tu raah badal le apni
is qadar soz kahaaN dil meiN samaaye ga tire?
tu jo is aag ko choole gi to jal jaaye gi
tu mire dard ke sholoN meiN pighal jaaye gi!!!

Shoaib


I log on, therefore I am!

Nice one poet ji.....who is it by?

Thank you very much kashish saahiba.

This is by yours truly.

[quote]
Originally posted by kashish:
Nice one poet ji.....who is it by?
[/quote]


I log on, therefore I am!

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

How nice and true!!

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/flower2.gif

[This message has been edited by Ek Shairah (edited April 09, 2002).]

.. mashallah .. you have quite a style of writing .. thank you

:)

hope to read some more of your work !


To see a world in a grain of sand
And heaven in a wild flower
Hold affinity in the palm of your hand
And eternity in an hour

very nice ..Poet !
beautiful style indeed.

keep it up !


~~ * Maha * ~~

great work

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

it’s a beautiful piece…
keep’em coming…


Kay hum tu Dhoop main baarishh kay woh qatray hain jo gir ker, dar-o-deevar per hi sookh jaatay hain…

Excellent poem. Poet jee I appreciate ur feelings

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

It's extordinary. Beautiful.

Thank you for your appreciation.

Unfortunately it’s true. It’s amazing that the more things change, the more they remain the same.

Shoaib


I log on, therefore I am!

Thank you for your kind words of encouragement.

I have, in the past, posted tons of my ghazals here:) I will try to post something new soon.

Shoaib

[quote]
Originally posted by m_isabah:
**.. mashallah .. you have quite a style of writing .. thank you

:)

hope to read some more of your work !

**
[/quote]


I log on, therefore I am!

I am thankful to you all for positive feedback and encouragement. It helps keep the flame burning:)

Thank you so very much!

Shoaib

[quote]
Originally posted by ~Maha~:
very nice ..Poet** !
beautiful style indeed.

keep it up !

**
[/quote]


I log on, therefore I am!

So Nice ....


**
سكورپین کنگ
§©ö®Þïoñ_kîñg
**
Even If You Are Basically Stupid
You Can Still Meet Nice People !

Mashallah Buhat Umda Poetry....


~~~~*
"If you belong to Allah, rest assured that Allah will indeed belong to you"
"Dream as if u live forever live as if u will die today"
"The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up."
~~~~*

Zabardast

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

,kis tarha bhook se rote hue nannhe bachche
apni maaoN ke kaleje ko jala dete haiN BOHAT DARD HAI APP ki ghazal mai.bohat khub likha hai app nay.

buhat khoob.. keep it up poet sahib..

bohat hi khoobsurat dil main utarne wala andaz hai

beautiful…verynice.

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/pretty.gif


—~—Maria—~—
~Kiya haaq wo jeena hai jo apnay hi liyay ho
Khud mit kar kisi aur ko mitnay se bacha lay~

Thank you for encouragement. With such positive feedback from so many friends, I sure would keep 'em coming :slight_smile:

Shoaib


I log on, therefore I am!