Re: mehendi hi mehendi…
thanks N^R bro
yaar tickets ka masla tha is liye aa nahi paaya ![]()
but shaadi ke dates are 27th and 28th March… so will surely be there… inshaAllah
Re: mehendi hi mehendi…
thanks N^R bro
yaar tickets ka masla tha is liye aa nahi paaya ![]()
but shaadi ke dates are 27th and 28th March… so will surely be there… inshaAllah
Re: mehendi hi mehendi…
i know which one are you talking about ![]()
i miss those days ![]()
Re: mehendi hi mehendi....
awwww hugs
that was the best pic... :D
Re: mehendi hi mehendi....
SALEEM BHAIIII .. SEND THEM TO MEEEEE .. :-\\ ..
the mehndi is just too aala, and fatee is just too beautiful mashaAllah .. apni bhi post karayn na :p
Re: mehendi hi mehendi…
wow … nice mendhi … nice bhabhi :k: … kiya line mari hai daaghoo bhai :k: …
Re: mehendi hi mehendi…
theek hai pyariest behna… will send them later tonite…
sandooooooooooooooooooo… i know… the pics says it all ![]()
Sinner: thanks yaar… bas kya karein… kismat ki baat hai :halo:
Re: mehendi hi mehendi…
Wow.. lovely… baji is so pretty
![]()
Re: mehendi hi mehendi…
![]()
kidhar hai aap?
and mera analysis kaha hai? ![]()
Re: mehendi hi mehendi…
oh haaaaaaaaaaaaan… oopppz.. i forgot… am sooooooooo sorry… sorry sorryyyyyyyyy…
at the moment i am at uni.. or abhi 20 min mein class hai… and today i wont be going home anymore.. tomorrow i’ll have classes again… and will be home in the evening. I will pm u from home tomorrow evening… is that okay? ![]()
pakka.. i will pm u
Re: mehendi hi mehendi....
hehehe... its okie jee take your time... mein to bas remind kar raha tha :D
Re: mehendi hi mehendi…
oh nehi na.. i feel bad.. cuz i had promised to send it the day after.. or ab to pata nehi… almost a month now ![]()
Lekin will send u tomorrow.. am writing it in my diary ![]()
Re: mehendi hi mehendi....
hehe... thanks :D
Re: mehendi hi mehendi…
yahan bhee… ![]()
![]()
Re: mehendi hi mehendi…
pyariest behna!! .. kal toh jaan ki dushman kaha tha mujhe .. ![]()
and i waited for you to msg me, lekin ap neh nai kiya weepy
Re: mehendi hi mehendi…
woh to tum ho hi :halo:
aur meine msg nahi kiya to tum to kar sakti thi na :halo:
Re: mehendi hi mehendi…
Bechari kitni aziyat mein hai ![]()
Mubarak hu miyan…ab tu sachi muchi ke miyan ban jao gay :D… Allah aap dono ko khush rakhay.
![]()
Re: mehendi hi mehendi…
me ne bi mehndi lagani hai
..
Re: mehendi hi mehendi…
thanks
Ameen.
Sando… shaadi kar lo… phir tum bhi lagaana :halo:
Re: mehendi hi mehendi…
congratulations Daaghu Bhaiyya on your nikah
![]()
Flowers for Fatee bhabhi ![]()
[thumb=H]lillies20375_7145593.JPG[/thumb]
[thumb=H]rose320375_5596626.JPG[/thumb]
Pots and pans for you ![]()
[thumb=H]pans20375_4107527.JPG[/thumb]
aab inn mein khana bhi pakay ga aur yeh ser per bhi padain gai hehe…jabhi zara ghor se dekh lain samajh lain aur check kar lain ke zayda hard hitting tow naheen hain. Bandages kareeb mein rakhain kabhi bhi first aid ki zaroorat paad saktee hai.
The mehndi and the bride are looking very pretty mashallah ![]()
I didn’t know they put it on the bottom of the feet too ![]()
Many Best Wishes and Duaa’ein as you start your new life together.
You two look cute together :k:
mashallah!
Re: mehendi hi mehendi....
Who is Fatee?
Well mubarak to you :-)
nice pics..