I need a pampering thread :-(

Re: I need a pampering thread :frowning:

kuin na lon tension, im a larki as well :wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

ap vese nahe hoo naa fakeer typee kiiii … :wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

going on lunch, see ya soon…

Re: I need a pampering thread :frowning:

okkk… khooob kha ker aanaa .. tc brb ..:slight_smile:

Re: I need a pampering thread :frowning:

im back :wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

ap ki citymate abhi tak aie nhi hai … i m missing som1 noww..:frowning:

Re: I need a pampering thread :frowning:

mene kaha tha na k wo yahan hai hi nahi…

i think busy ho gi kam me

Re: I need a pampering thread :frowning:

yup … akhir itnee bariee company hai us kii se is the only owner busy tou hoo ge … se is working soo much for ussssss… se hate ka mai koi kaaam karooo … :@:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:omg:

isliye tum oski daant sunte ho :cb:

Re: I need a pampering thread :frowning:

yup dant to kush b nhii haiii … :cb:

Re: I need a pampering thread :frowning:

asal mai hamara issue ye hai ka ham bhooot dooor hai so we cant do anythggg :frowning:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:eek: aur karna kya ha tum logon ne :faizy:

Re: I need a pampering thread :frowning:

kertai kiya hainnn pehlaiii :faizy:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:hmmm: larai

:omg:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:omg:

pasanddddddddddddddddddddddddddddddddd… :omg:

Re: I need a pampering thread :frowning:

i speak true :@:

Re: I need a pampering thread :frowning:

anyway i hav to goo now ap abhi thoraa kaam b ker lainnnnnnnnnnn… verna Boss kahe ap ki free mai K wali na ker daiiii … mazaak mazak mai … :omg:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:hehe:

me sare kaam kar k rakhti hon time se pehle…

so thats im never late :wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

wow thts amazing … wo aienn to meraaaa salam keh dai na unhaiiii … :wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

wo kam bolte hain isliye jawab nhi den ge :meeno: