I need a pampering thread :-(

Re: I need a pampering thread :frowning:

Yahan kia ho raha hay meri back per. :naraz:

Re: I need a pampering thread :frowning:

apko miss kiya ja raha ha :wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

are u talking about me :emmy:

main tumhari to kuch nahi l agti na bloody civilian :zobo:

Re: I need a pampering thread :frowning:

hiay main sadqey…dhairrrrrrr sari papiz and japhiz for you :hug: :hug:

Re: I need a pampering thread :frowning:

ghoor se parho pehle… phir samaj ayi gi :cb:

Re: I need a pampering thread :frowning:

thankoo g :hungz:

Re: I need a pampering thread :frowning:

you welcome jee…:@:

aur tum thora khaya karo…mujhay moti larkia pasand nahi :smilestar:

Re: I need a pampering thread :frowning:

yea chawwal kidhar chala gia… :konfused:

Re: I need a pampering thread :frowning:

kon tumhara koi dost tha?

Re: I need a pampering thread :frowning:

haan je ekorn jee…my friend :smiley:

we are specialist chawwalz :@:

Re: I need a pampering thread :frowning:

achaaaaaaaaaa yani khandaani paisha hai :hmmm:

interesting

Re: I need a pampering thread :frowning:

Aap ke info ghalat hay. Chawwalism khandaani paisha nahi hota yea personal attribute hai…jesay k abhi aap bhi show kar rahi hain chawwalizm :smiley:

Re: I need a pampering thread :frowning:

my dear ye tamga sirf tumharay sr jata hai coz ur an expert

Re: I need a pampering thread :frowning:

abb aap kasar e nafsi say kaam ley rahi hain. meri toa utni umer nahi hay jitna aap ka tajruba hay :mocking:

Re: I need a pampering thread :frowning:

tajarba nahi aunty g mein 900 saal ki houn so ur younger than me :slight_smile:

Re: I need a pampering thread :frowning:

Allah ho akbarrrrrrrr…Aap kia churail hain :aj:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:wave:

wow korneyy se discussion ho rhiiinnn hainnnnnnnnn …:sunnyboy:

Re: I need a pampering thread :frowning:

arrey kush nhii … K walii thingss joo app kertee hooo …:sunnyboy:

Re: I need a pampering thread :frowning:

^ you came after a long time? I hope you’re fine :slight_smile:

Re: I need a pampering thread :frowning:

ap ka aliva b hai koiii :frowning: