I need a pampering thread :-(

Re: I need a pampering thread :frowning:

bas yaar anything for frdzzz…

vese ye thread Kese ne apnay liya open kiyaa thaa … who need som pampering .. par lagta hai lucky you tht ap ki qismat hai thee …pamperinggggggggggggggg …:@: ub tou woo aa ker batiee geeee … khuddd :@::@:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:hehe:

lagta ha ab apki class hone wali ha :cb:

Re: I need a pampering thread :frowning:

nahi yaar woo aisee nhii hai us ka dil bhooooooooooooooooooooot bara haiiii .. dont underestimate herrr… :hugz:

Re: I need a pampering thread :frowning:

larkiyon ko waise b underestimate nahi karna chahiye warna apke k sath K wali hojae gi :meeno:

Re: I need a pampering thread :frowning:

r u feeling beter nowwwwwwwwwwwwwww… ???

Bas Rahe Yakeen Yeh Tumko Khushiyon Ko To Hai Aana… simple rulee .. bana loo for ur life .. :@:

Re: I need a pampering thread :frowning:

im trying to be …

break k baad late aon gi seat pe, will go in rest room

Re: I need a pampering thread :frowning:

wo tou vese b hoti rehtii haiii..:meeno:

ise liya tou i love ths songg…
“Ta Ra Rum Pum” - Title Song - TA RA RUM PUM… Bas Rahe Yakeen Yeh Tumko Khushiyon Ko To Hai Aana… simple rulee .. bana loo u b life ka rulee ..:@:

Re: I need a pampering thread :frowning:

koshishhh kerna bank kaam ka bahanaii kahe bunkkkkkkk maar lai naaaaaaa… :rotfl:

Re: I need a pampering thread :frowning:

hahaha

12:30 pe break start hoti ha n 2:30 tak rest room open rehta ha , so after 2:30 aon gi seat pe :cb:

Re: I need a pampering thread :frowning:

bas kahee baaaaaaaaag janaa bhoooooooooooot dooooooooooooooooooooor office seee … :cb:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:crying: kahan jaen ge bach k office se

mulla ki dor masjid tak

:wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

kahe dhooop chao mai baithhh janaa … road kinaaraiiiii :wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

hahaha

kuin mera image kharab karna ha jee :slight_smile:

Re: I need a pampering thread :frowning:

image arey nie yaar… itnee dhooop nhii hai … fair lovely hai naaa tum image ki fqar na karooo :rotfl:

Re: I need a pampering thread :frowning:

image ka matlab ha , me engineer hon n log mujy fakeer samjhna shuro kar den ge :meeno:

Re: I need a pampering thread :frowning:

aery nhi hotaa kush engineeer ag kal kay sab aise he haiiinnnnnn … :meeno:
fakeer earn more thn engineers :cb:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:omg:

lagta ha sari universities band kar deni chahiye phr :wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

:omg::omg:

jiii larkiyooon ki maujjjjjjja he maujaaaaaaaaaaaaaaaa …:wink:

Re: I need a pampering thread :frowning:

wo kaise jee?

Re: I need a pampering thread :frowning:

vese he ap tension mat looooo… :omg::omg: