Re: I Miss You…
ye apnay samnay wali parosan mein interested he ![]()
Re: I Miss You…
ye apnay samnay wali parosan mein interested he ![]()
Re: I Miss You…
I Am Also Not Interested In Her, I Really Start Ignoring Her Soon
Have Fun No Regrets ![]()
Re: I Miss You…
merei sapnoo ki rani koi or hay… not samnay wali paroosan ![]()
Regret is best to express if some1 appreciate boredman!
Re: I Miss You…
lagay raho munna bhai
Re: I Miss You…
SJ! tum kiyon jealouse hoti ho ![]()
Re: I Miss You…
m happy happy ![]()
i miss u too ![]()
Re: I Miss You…
Too Much is Too Bad also LKK… I Hope This Shall Not Turn Into True ![]()
Re: I Miss You…
love is love boredman! its more then i can bear.
As some1 said
Rab na kary k yeh zindagi kisi ko daghaa dy
kisi ko rolay na dil ki lagi Moula sb ko dua dy
Re: I Miss You…
![]()
Re: I Miss You…
I Dont Belive In Love… Its All Bull **** For Me ![]()
me too ![]()
its nothing but crap ![]()
Re: I Miss You…
love wohi hota he jo apko apnay husband/wife se hota he…basss
mein yakeen kr leta love per …per ab nhe …Love wohi hota hai jo ap apni Mother se krtay hon ![]()
Re: I Miss You…
BM^ no1 believe in love… if u believe in ya self then love will believe in you ![]()
exactly mother se love her kisi ko hota he puri duniya mein wo apko sab se zyada pyar krti he…
mein zara doosray love ki bat ker rahi hun
lol n that love does not exist …awain bus baatein hai sari yeh
Re: I Miss You…
esay hi hota he na…jb u ki shadi hogi na phir pata chalay ga
Re: I Miss You…
lol shadi …![]()
phr to krna he paray ga na love wife se chitar thori khanay hai ![]()
Re: I Miss You…
oye stick to the subject please :rules: