I Miss You...

:salam2:

:whistling: :hypo:

Re: I Miss You…

:hmmm:

:konfused:

Re: I Miss You…

:mudhosh:

oyeeeee…u hum sab ko paagal banana chaahthe ho kya :cb:

Re: I Miss You…

LK bhai whom ur missing ? :5:

Re: I Miss You…

Arreeee…haan..yeh tho poochna bhool gayiiiii…tussi kisko miss kar rahe ho :faizy:

Re: I Miss You…

khoda pahar nikla lethal :smack:

What Has Happen To This World… LKK behan clearly saying missing aaliyah khan bhai :hug:

Re: I Miss You…

w salam or waqai ap to damagh kharab krny wala miss krty hain

Re: I Miss You…

^ :smiley:
AK! mein tum ko kb pagal bana raha ho i just expressed how do i miss :slight_smile:

Waleed & AK! haan na aik koi :wink: :blush:

BM! i didn’t get ya

QM! kiya karein phir ais hi hota hay na :cb:

Re: I Miss You…

assalamoalaikum.to al of u…

lkk likhtay huy hath nhi dard kiye…

Re: I Miss You…

walikum salam :phajja:

Re: I Miss You…

SJ! mein ne to buhat short kr ke likha hay

Re: I Miss You…

aree all calls Ak As Bhai And i Made You behan… and LKK behan is missing Ak bhai… this is what i mean … typed bit confusing trying to match your missing topic :hug:

Re: I Miss You…

^ u’ll make AK mad :smiley:

she is half mad already n this will make her full mad :@: :omg:

heart to heart is thier in this world but for mad to mad nope not thier … only you can digest her none here got that much guts to do so :slight_smile:

Re: I Miss You…

i’m beyond her imagination this ain’t work neither i want :smooth:

she is just an overdose of imaginery world nothing more… she need to get out of that Alice And Her Wonderland :smiley:

:k: AK KAHAN HE???

Re: I Miss You…

are you following me SJ … you are ignored