Re: [GS Motion Pictures presents...]
humi some of us enjoy it..and yet we still have a life...
I suggest you be a little less bitter and a lot more polite.
Gracias
Janwar
January 8, 2005, 8:51am
42
Re: [GS Motion Pictures presents...]
^^ u r such a sweet heart
Janwar
January 8, 2005, 8:54am
43
Re: [GS Motion Pictures presents...]
Sinner:
lololololololololololololololol … … Aray plz yaar itnay dialogue mat mara kar … pakra jay ga …
Kiyoon janu teri awaz kafi ghum zada lag rahi hai … ** Yaar everyone know that I just make fun here and there … I m not serious about any1 … if u r serious go get her … and chill ur life buddy .. but plz is tarah kay dialogue na mara kar mujhey hansi ati hai **
zindage woh nahi mari jaan jo hum sumhajtay hai , zindage woh hai jo hum kabhi nahi sumhaj patay hai . . . so agar zindage mai kis mor par kis rastay par koun kaha kidher mil jaie kis nay jana koun sumhaj paya . . so mari jaan i love u nah or jab tum ko manay pyar kiya tu zamanay bhar ke khooshi tumharay kadmoo mai dal do ga or dor chala jaoo ga , mai nahi ana chata tumharay or us haseen cheray kay beech mai jis ko manay appnay sapno mai har pal paya
Sinner
January 8, 2005, 9:33am
44
Re: [GS Motion Pictures presents...]
Janwar:
zindage woh nahi mari jaan jo hum sumhajtay hai , zindage woh hai jo hum kabhi nahi sumhaj patay hai . . . so agar zindage mai kis mor par kis rastay par koun kaha kidher mil jaie kis nay jana koun sumhaj paya . . so mari jaan i love u nah or jab tum ko manay pyar kiya tu zamanay bhar ke khooshi tumharay kadmoo mai dal do ga or dor chala jaoo ga , mai nahi ana chata tumharay or us haseen cheray kay beech mai jis ko manay appnay sapno mai har pal paya
… yaar janwar plz … I told u that I m not serious here … and i don’t go after pretty face’s in my life … 4 me Character of gal is everything … okay
now cheer up i love u
Re: [GS Motion Pictures presents...]
Janwar:
Paapee Paapee chooLoOooOo
Kulfi Wala hmmmmmmmm u know jab insan banay us waqat 10 cunning larkay maray , tu phir aik bad guy peeda howa , phir 50 bad guz maray tu 1 flirt peeda howa , or jab 100 flirt maray tu app peedaa ho gaie
abey sharam kar sharam kar dielouge tu appnay lay kar ayah kar , i said her sapno ke rani or shayed yah sach tha kay woh aik thi jo humheshah maray sapno mai aakar appni dhanak say maray sapno ko rangeen karti thi magar yaha par aik sOng yaad ata hai ( tu pyar hai kese or ka , tujhay chata koie or hai , tu pasand hai kese or ke , tujhay mangta koie or hai bus sinnner mari jaan khooosh rakhna plz DHTN ko warna hashar mai aakar tera daman pakar lo ga sumjhay , is ko humheshah appni palko par betha kar rakhna . . humhehshah izat karna or pyar dena , kay DHTN ko kese cheez ke kame nah rahay .
or DHTN - - - shayed app ka sath mari kismat mai nahi tha daman pakarnay say pahlay he chot geyah or yaad hai manay bola tha app ko sapnay kabhi sach nahi hotay . . . chalta ho us he ajnabi rastay par jaha humheshah say chalta ayah ho or chalta raho ga .
kitna bolta hai re tu :really frustrated: