```[GS Motion Pictures presents...]```

Re: [GS Motion Pictures presents...]

jinkay aas paas bhatak kar pata karna tha.. woh to ghorey bech kar so gaye :hehe:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

ok i am seeing some activity in this thread so i will ask a question i had asked in another thread...

why cant i post mp3 songs??? audio gallery doesnt work!!! i thought i will share some songs with u guys that i really liked...

Re: [GS Motion Pictures presents...]

no really, pehlay tum mujhay itti khaas nahi lagti thi laikin yeh tasweer dekh ker tum meray sapno ki rani ban gayee ho :stuck_out_tongue:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

lollll.. :rotfl:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

faints ..

Re: [GS Motion Pictures presents...]

catches her in hands :blush:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

i dunno but it is happening since the upgrade

Re: [GS Motion Pictures presents...]

slaps kulfi wala … idiot! …

Re: [GS Motion Pictures presents...]

ah maza aa gaya .. ah kya naram haath tha :stuck_out_tongue:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

get a life Kulfi wala… :grumpy: ziada na phelo!!

Re: [GS Motion Pictures presents...]

^^
abe kulfiwaley , yeh sharifon ka mohalla hai.. zyada hoshiari ki to..... :D

Re: [GS Motion Pictures presents...]

miizaaaq ker raha tha ziada serious na ho jana

Re: [GS Motion Pictures presents...]

main bhi shareef hun .. nawaz shareef say bhi zyada shareef haan :mad: :mad: :mad:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

khud ko gali kyun de raha hai mere bhai??

Re: [GS Motion Pictures presents...]

okk..that’s better .. :slight_smile:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

nawaz shareef gali hai :-|

Re: [GS Motion Pictures presents...]

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

laikin that pic is :k: :k:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

Paapee Paapee chooLoOooOo :dhimpak:

Kulfi Wala hmmmmmmmm u know jab insan banay us waqat 10 cunning larkay maray , tu phir aik bad guy peeda howa , phir 50 bad guz maray tu 1 flirt peeda howa , or jab 100 flirt maray tu app peedaa ho gaie :smack:

abey sharam kar sharam kar dielouge tu appnay lay kar ayah kar , i said her sapno ke rani or shayed yah sach tha kay woh aik thi jo humheshah maray sapno mai aakar appni dhanak say maray sapno ko rangeen karti thi magar yaha par aik sOng yaad ata hai ( tu pyar hai kese or ka , tujhay chata koie or hai , tu pasand hai kese or ke , tujhay mangta koie or hai :teary1: bus sinnner mari jaan khooosh rakhna plz DHTN ko warna hashar mai aakar tera daman pakar lo ga sumjhay , is ko humheshah appni palko par betha kar rakhna . . humhehshah izat karna or pyar dena , kay DHTN ko kese cheez ke kame nah rahay .

or DHTN - - - shayed app ka sath mari kismat mai nahi tha daman pakarnay say pahlay he chot geyah or yaad hai manay bola tha app ko sapnay kabhi sach nahi hotay . . . :frowning: chalta ho us he ajnabi rastay par jaha humheshah say chalta ayah ho or chalta raho ga .

Re: [GS Motion Pictures presents...]

lololololololololololololololol …:rotfl: … Aray plz yaar itnay dialogue mat mara kar … pakra jay ga …

Kiyoon janu teri awaz kafi ghum zada lag rahi hai … ** Yaar everyone know that I just make fun here and there … I m not serious about any1 … if u r serious go get her … and chill ur life buddy .. but plz is tarah kay dialogue na mara kar mujhey hansi ati hai :wink: **

Re: [GS Motion Pictures presents...]

this is getting boring....may i suggest get a life to you all.
peace!