```[GS Motion Pictures presents...]```

VAADA

[thumb=H]vaaaaaa23988_6956848.JPG[/thumb]
Starring
Dimagh_HotaToNa Heroine ]
Janwar Hero ]
Sinner Vilian ]

Say ur dialogues now dimagh and janwar

Re: [GS Motion Pictures presents...]

yah doosti hum nahi choray gay , choray gar agar tera sath nah choray gay :hug:

wesay har movie mai asa he hota hai kay doost appni mohabat appnay doost par qurban kar deta hai , u wont belive but sach yah he hai kay deemagh hota nah is my sapno ke rani but phir bhi if u like her so meray doost khoosh raho us kay sath or plz kabhi us ko dhoka nahi dena :slight_smile: tum dono ke jori humheshah yo he rakhay .

Re: [GS Motion Pictures presents...]

'n now… the girl doesnt look like DHTN at all… DHTN key face kay saath keya keya experiments kiye hain :smash:

Janwar ji… please get ur other hairstyle back… i hate this one :frowning: you know why :frowning:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

:hehe: …nice job bro. waisey most ads have the girl in the middle. Is janwar the villian in the story :wink:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

bhaut khoob!
:subhan: laghe raho, lage raho :rotfl: :rotfl:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

:nono4:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

Dimaaagh: :love: :love: :love: she is looking prettier than amisha patil..

well job sinner

Re: [GS Motion Pictures presents...]

^^ kulfi bechne ka ek aur tareeka :D

Re: [GS Motion Pictures presents...]

:o Yeh kiya horaha hai…?? janwar and sinner..yeh kesa mazak hai??? Janwar ji! main aap ke sapno ki raaanii!!! :stuck_out_tongue: …??? agar yeh mazak hai..tou kuch ziada hogaya hai..aur sinner uncle mujhe kab se pasand kerne lagay? :expressionless: …? Janwar please, itna mat darayen aap. :hehe: Sinner aur main.. lol… :rotfl:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

no really take a look..
[thumb=H]posters224194_7643867.JPG[/thumb]

Re: [GS Motion Pictures presents...]

uff appne to humein mushkil mein dal diya hai... ab hum amisha ke bare mein kuch achcha kahenge to dhtn naraz hoi jayengi :D

Re: [GS Motion Pictures presents...]

I don’t think so…

Re: [GS Motion Pictures presents...]

no honey, u are, u ARE!!

Re: [GS Motion Pictures presents...]

DHTN they both are very serious… kal to laRnay par utar aye the.. laikin aaj pata nehi kya ho gaya hai… key Janwar ji nay peechay haTT jaanay ka faisla karliya :halo:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

at least you are being honest. Face it everybody, sinner made me look ugly!! :grumpy:

SINNERRRR … :mad2:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

but i think so… u look better than her :love:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

seriously abou what? FLIRTING?? :konfused: ..come onnn bhatakti rooh. Tumnay bhatak bhatak ker bas itna hi pata kiya hai :rolleyes:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

dhtn kuch to hai… aaj itne sare log appki tarafdari kar rahe hain… zara sambhal ke rahiyo… waise app bhi achchi lagti hain us pic mein :blush:

Re: [GS Motion Pictures presents...]

ok now I feel weird. :expressionless: ..

Re: [GS Motion Pictures presents...]

yeah I know..pata nahi kiya masla hai in logon ke saath. :grumpy: .. I seriously feel weird now… dunno why! .. too much advertisement i guess. :rolleyes: