Janwar
January 7, 2005, 7:50am
1
sO meray bacho jo jo kal mujh ko dekhnay jaa raha hai Guppy meet mai un ko ajj he dekha deta ho aPpnay ko
[thumb=H]Image(402)21391_9243102.JPG[/thumb]
[thumb=H]Image(394)21391_9243102.JPG[/thumb]
[thumb=H]Image(391)21391_92431021.JPG[/thumb]
[thumb=H]eyez21391_9243102.JPG[/thumb]
Sinner
January 7, 2005, 7:55am
2
Re: Cell Pics Again
wow .. herez coooooooooooool dude
Re: Cell Pics Again
Here we go again :D Nice pics Janwar bhai
Janwar
January 7, 2005, 8:12am
4
Re: Cell Pics Again
Sinner thanks jaani . . . i love u nah
Tommy - - - kay bachay but tu jo bhi kar mari jaan hai mera tu bhai nah and plzz jaldi say jadu ke jhaapi day dal
Sinner
January 7, 2005, 8:27am
5
Re: Cell Pics Again
janu .. mein nay tujhey kaha tha high res image email kar day … tou mein tujh poster bana doonga …
Re: Cell Pics Again
lo....cell phone ki sakhti aayi
Re: Cell Pics Again
nice pictures janwar ji :k: …wesay ab sab mujhe female janwar kehne lagay hain GS ki..kyon ke main bhi pictures ziada post kerti hoon ..lol …
Janwar
January 7, 2005, 9:19am
8
Re: Cell Pics Again
nahi app janwar nahi hai or ALLAH nah karay app ho kabhi Janwar . . . u r such a sweet insan
Re: Cell Pics Again
lookin good janwar bhai...:)
Re: Cell Pics Again
well, aaap jese janwar honey lagay to kiya baat hai :). I wouldn’t mind being one.
system
January 7, 2005, 9:55am
11
Re: Cell Pics Again
what about those who are not going to see you tomorrow? :halo:
Janwar
January 7, 2005, 12:09pm
12
Re: Cell Pics Again
Deemagh-Hootanah - - - sach mai look at ur self app kese bhi jhaga say janwar nahi aik masoom insan he nazar ati hai :)
batakhti Rooh - - - jo sachay doost hotay hai woh ankhay band karay or doost ko yaad karay tu woh us kay samnay appni bahay pahlaie khara nazar ata hai . sumjhi so kabhi yaad kar kay dekhay im sure mai app kay itnay kareeb ho ga jesay dil kay sath dharkan hoti hai . serf sacha doost man lay hum ko :)
system
January 7, 2005, 12:51pm
13
Re: Cell Pics Again
what if we want to meet all guppies at the same time?
itnay saaray guppies hamarey demaagh mein pooray nehi ayein ge na
HAMMAD
January 7, 2005, 12:57pm
14
Re: Cell Pics Again
may thaak gaya hon yee dhak dhak kay abb koi new face laooo
PS: j;k
Janwar
January 7, 2005, 1:10pm
15
Re: Cell Pics Again
abey kiya karo mai , abb yah he shakal hai , kam chala is say
Janwar
January 7, 2005, 1:14pm
16
Re: Cell Pics Again
tu foran Deemagh-hootanah say contact karo shayed woh app ke madad kar sakay
Re: Cell Pics Again
ur cell cams quite good u know
system
January 7, 2005, 1:40pm
18
Re: Cell Pics Again
Unka to demaagh hee nehi hai… Matlab ek bhi guppy nehi poora aye ga… And i need a solution for… getting so many guppies in my lil demaagh alltogether at the same time
Janwar
January 7, 2005, 8:34pm
19
Re: Cell Pics Again
Sharara - - - jii mai woh he tu batanay ke kooshish kar raha tha
Bhatakti Rooh - - - u know im missing u so much
Nilu
January 10, 2005, 12:30am
20
Re: Cell Pics Again
Nice Picture's Janwar Bhai ;)