Cell Pics Again

sO meray bacho jo jo kal mujh ko dekhnay jaa raha hai Guppy meet mai un ko ajj he dekha deta ho aPpnay ko :slight_smile:

[thumb=H]Image(402)21391_9243102.JPG[/thumb]

[thumb=H]Image(394)21391_9243102.JPG[/thumb]

[thumb=H]Image(391)21391_92431021.JPG[/thumb]

[thumb=H]eyez21391_9243102.JPG[/thumb]

Re: Cell Pics Again

wow .. herez coooooooooooool dude

Re: Cell Pics Again

Here we go again :D Nice pics Janwar bhai

Re: Cell Pics Again

Sinner thanks jaani . . . i love u nah :kiss:

Tommy - - - kay bachay :bailan: but tu jo bhi kar mari jaan hai mera tu bhai nah :hug: and plzz jaldi say jadu ke jhaapi day dal :hug:

Re: Cell Pics Again

janu .. mein nay tujhey kaha tha high res image email kar day … tou mein tujh poster bana doonga :2guns: …

Re: Cell Pics Again

lo....cell phone ki sakhti aayi

Re: Cell Pics Again

nice pictures janwar ji :k: …wesay ab sab mujhe female janwar kehne lagay hain GS ki..kyon ke main bhi pictures ziada post kerti hoon ..lol … :blush:

Re: Cell Pics Again

nahi app janwar nahi hai or ALLAH nah karay app ho kabhi Janwar . . . u r such a sweet insan :slight_smile:

Re: Cell Pics Again

lookin good janwar bhai...:)

Re: Cell Pics Again

well, aaap jese janwar honey lagay to kiya baat hai :). I wouldn’t mind being one.

Re: Cell Pics Again

what about those who are not going to see you tomorrow? :halo:

Re: Cell Pics Again

Deemagh-Hootanah - - - sach mai look at ur self app kese bhi jhaga say janwar nahi aik masoom insan he nazar ati hai :)

batakhti Rooh - - - jo sachay doost hotay hai woh ankhay band karay or doost ko yaad karay tu woh us kay samnay appni bahay pahlaie khara nazar ata hai . sumjhi so kabhi yaad kar kay dekhay im sure mai app kay itnay kareeb ho ga jesay dil kay sath dharkan hoti hai . serf sacha doost man lay hum ko :)

Re: Cell Pics Again

what if we want to meet all guppies at the same time? :rolleyes:

itnay saaray guppies hamarey demaagh mein pooray nehi ayein ge na :blush:

Re: Cell Pics Again

:crying:

may thaak gaya hon yee dhak dhak kay abb koi new face laooo :hehe:

PS: j;k

Re: Cell Pics Again

abey kiya karo mai , abb yah he shakal hai , kam chala is say :bailan:

Re: Cell Pics Again

tu foran Deemagh-hootanah say contact karo shayed woh app ke madad kar sakay :stuck_out_tongue:

Re: Cell Pics Again

ur cell cams quite good u know

Re: Cell Pics Again

Unka to demaagh hee nehi hai… Matlab ek bhi guppy nehi poora aye ga… And i need a solution for… getting so many guppies in my lil demaagh alltogether at the same time :blush:

Re: Cell Pics Again

Sharara - - - jii mai woh he tu batanay ke kooshish kar raha tha :slight_smile:

Bhatakti Rooh - - - u know im missing u so much :crying:

Re: Cell Pics Again

Nice Picture's Janwar Bhai ;)