Re: Cell Pics Again
wah janaab WAAAH! :k:
nice pics :k:
Re: Cell Pics Again
wah janaab WAAAH! :k:
nice pics :k:
Re: Cell Pics Again
komal aye thi tumhain dekhnay gunjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ![]()
waisay ye batao, modeling kub shuru kar rahay ho, I have a gr8 idea, how bout for a rooh afza jam e shirin…![]()
Re: Cell Pics Again
nice :k:
Re: Cell Pics Again
NICE pics janwar!
The first one rocks! :k:
Re: Cell Pics Again
![]()
Re: Cell Pics Again
aapki sab say achi pic tau jonny k cell may hay ![]()
Re: Cell Pics Again
eat this
and if ill get Jony with his Cam so so so so :kaboom:
n yah when u r gona send meet pics ? ? people r desprate to c all of us . . . so SeemOoo send it fast yaaraa ![]()
Re: Cell Pics Again
manoos marey kahaan mar giya hai … jawab tu dey ![]()
Re: Cell Pics Again
tind main oil tu nahi laga rahaa hai
Re: Cell Pics Again
Nillu - - - my sweeto lovely sis ![]()
Faizy bhai - - - app say zeeyada ache nahi hai . . app IMG2 kay badshah hai app kay samnay hum kuch nahi wesay
on ur cheekz ![]()
MILK MAN - - -
abey komal kay peechay he laga howa hai . . khair mari jaan modeling ka koie irada nahi hai mera abb . . . kabhi bhi nahi . . no never
or abb yaad delayah nah tu acha nahi ho ga ![]()
Shoaib Akhter - - - bhai bus app ko nice bolna he humharay leyah boohat hai .
Lastknightz - - - shukreyah kay app nay humhari taraf say bhi pyar say dekha .
Kulfi walay - - - i love u nah .
Re: Cell Pics Again
abEy tind par malish karwa raha ho . . .
sahe say oil lag jaie us par takay tumharay pass aakar koie problem nah rahay ![]()
Re: Cell Pics Again
very nice pics mashallah
i have to say you are very goodlooking, mashallah. single perhaps? ;-)
Re: Cell Pics Again
lol…
..hitting on janwar??
Re: Cell Pics Again
hey hey ise janwar bhai kaho sab janwar bhai kehte hain ise bhai nahin kahogi to ghussa ajayga pata nahin kya kar deyga so call him janwar bhai ![]()
Re: Cell Pics Again
^ haha dm u r right, janwar is the official bhai of GS
Re: Cell Pics Again
Looking cOOlll Janwar ji!! ![]()
Re: Cell Pics Again
hmmmmmmmmm.. :k:
Re: Cell Pics Again
Deewani Larki - - - hmmmmmm thanks alot tht u liked my some pics
n ya im singal though ![]()
Deemagh_hOotaNah - - - magar no buddy wants to feel me ![]()
Decent Munda - - - Jal Jal kay mar jaaa ![]()
Kulfi_Wala - - - im offical qaasaie of urs ![]()
ChiLLyMiLLy - - - shukreyah nani pari ![]()
Shoaib Akhter - - - mari jaan u r shazada of this entire GS .
Re: Cell Pics Again
![]()
Re: Cell Pics Again
i love u more then my self jaanu ![]()