Cell Pics Again

Re: Cell Pics Again

wah janaab WAAAH! :k: :hug: nice pics :k:

Re: Cell Pics Again

komal aye thi tumhain dekhnay gunjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay :hug:

waisay ye batao, modeling kub shuru kar rahay ho, I have a gr8 idea, how bout for a rooh afza jam e shirin…:smiley:

Re: Cell Pics Again

nice :k:

Re: Cell Pics Again

NICE pics janwar!

The first one rocks! :k:

Re: Cell Pics Again

:smooth: :smooth: :smooth:

Re: Cell Pics Again

aapki sab say achi pic tau jonny k cell may hay :dixsi:

Re: Cell Pics Again

:expressionless: eat this :2guns: and if ill get Jony with his Cam so so so so :kaboom:

n yah when u r gona send meet pics ? ? people r desprate to c all of us . . . so SeemOoo send it fast yaaraa :slight_smile:

Re: Cell Pics Again

manoos marey kahaan mar giya hai … jawab tu dey :stuck_out_tongue:

Re: Cell Pics Again

tind main oil tu nahi laga rahaa hai

Re: Cell Pics Again

Nillu - - - my sweeto lovely sis :kiss:

Faizy bhai - - - app say zeeyada ache nahi hai . . app IMG2 kay badshah hai app kay samnay hum kuch nahi wesay :kiss: on ur cheekz :blush:

MILK MAN - - - :bailan: abey komal kay peechay he laga howa hai . . khair mari jaan modeling ka koie irada nahi hai mera abb . . . kabhi bhi nahi . . no never :teary1: or abb yaad delayah nah tu acha nahi ho ga :mad3:

Shoaib Akhter - - - bhai bus app ko nice bolna he humharay leyah boohat hai .

Lastknightz - - - shukreyah kay app nay humhari taraf say bhi pyar say dekha .

Kulfi walay - - - i love u nah .

Re: Cell Pics Again

abEy tind par malish karwa raha ho . . . :stuck_out_tongue: sahe say oil lag jaie us par takay tumharay pass aakar koie problem nah rahay :stuck_out_tongue:

Re: Cell Pics Again

very nice pics mashallah

i have to say you are very goodlooking, mashallah. single perhaps? ;-)

Re: Cell Pics Again

lol… :hehe: ..hitting on janwar??

Re: Cell Pics Again

hey hey ise janwar bhai kaho sab janwar bhai kehte hain ise bhai nahin kahogi to ghussa ajayga pata nahin kya kar deyga so call him janwar bhai :slight_smile:

Re: Cell Pics Again

^ haha dm u r right, janwar is the official bhai of GS

Re: Cell Pics Again

Looking cOOlll Janwar ji!! :smooth:

Re: Cell Pics Again

hmmmmmmmmm.. :k:

Re: Cell Pics Again

Deewani Larki - - - hmmmmmm thanks alot tht u liked my some pics :slight_smile: n ya im singal though :blush:

Deemagh_hOotaNah - - - magar no buddy wants to feel me :frowning:

Decent Munda - - - Jal Jal kay mar jaaa :stuck_out_tongue:

Kulfi_Wala - - - im offical qaasaie of urs :mad3:

ChiLLyMiLLy - - - shukreyah nani pari :blush:

Shoaib Akhter - - - mari jaan u r shazada of this entire GS .

Re: Cell Pics Again

:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

Re: Cell Pics Again

:rolleyes: i love u more then my self jaanu :hug: