Rules of Bait Bazi:
Shair should be genuine and not your own.
— > Post your own in Bait Bazi — Personal Edition of Sho’ra-e-Gupshup.
Dont break the chain and always follow the last letter of the last posted shair.
Always mention the last urdu alphabet of your shair.
If you know the name of the poet, mention that (for other’s knowledge sake).
Do not write out the whole ghazal/nazam; only two shairs (i.e. Rubai, qita) at max will be allowed.
Last shair was by Amal
Aaj toot kar us ki yaad aayi tau yeh ehsaas huwa
Uttar jayain jo dil mein bhulaaye nahe jaatay …
“Ye”
KKF
January 31, 2011, 10:52pm
2
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
**mere Khayaal se is rule meN thoRii tarmeem kii zaroorat hai jis se yeh khel kaafii dil-chasp ho saktaa hai. aap ne bhii maHsoos kiyaa hogaa k har she’r 'umooman ALIF yaa YE par TooTtaa hai jo k Khaasa boring hotaa hai.
agar aisa kiyaa jaaye k she’r ke aaKhirii lafz ke pahle Harf se aglaa she’r diyaa jaaye to kaafii choices baRh jaayeNgii aur maza bhii Khoob aayegaa.
aap chuN k mod haiN is liye aap se iltimaas hai kii meri tajveez/guzaarish par ek nazar Daal leN. shukria. :)**
Amal
January 31, 2011, 11:05pm
3
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
**mere Khayaal se is rule meN thoRii tarmeem kii zaroorat hai jis se yeh khel kaafii dil-chasp ho saktaa hai. aap ne bhii maHsoos kiyaa hogaa k har she’r 'umooman ALIF yaa YE par TooTtaa hai jo k Khaasa boring hotaa hai.
agar aisa kiyaa jaaye k she’r ke aaKhirii lafz ke pahle Harf se aglaa she’r diyaa jaaye to kaafii choices baRh jaayeNgii aur maza bhii Khoob aayegaa.
aap chuN k mod haiN is liye aap se iltimaas hai kii meri tajveez/guzaarish par ek nazar Daal leN. shukria. :)**
Tajveez buri nahi hey Khalil bhai , lekin Bait Bazi isi osool pe is qadar tawaatar ke saath nazar aati hey ke is ke ilaawa koi naya zaabta raij bhi kia jaey to shaed haazreeN usey yak’sar nazar-andaaz kar deiN.
Zimnan ye bhi arz karta chalooN ke **Alif **aur **Ye **tawaatar ke saath saamney zaroor aatey heiN, lekin in sey shuru hone waaley aashaar bhi waafir miqdaar meiN dastiyaab ho jaatey heiN. Aek mushaheda hey, shaed ghalat ho
sayyma
January 31, 2011, 11:10pm
4
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
** tasawar main zaroor aao mughar kuch tairna seekho**
** tum aksar doob jaty ho mery ashkoon kah saghir main**
** .noon.**
Amal
January 31, 2011, 11:14pm
5
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
Ab is ke baad aur koi kya sheir kahey …chaddo ji…tussi tey aandeyi mehfil lut litti aey sayyma ji … aey pharro traphi… :cup wala icon:
KKF
January 31, 2011, 11:15pm
6
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
Tajveez buri nahi hey Khalil bhai , lekin Bait Bazi isi osool pe is qadar tawaatar ke saath nazar aati hey ke is ke ilaawa koi naya zaabta raij bhi kia jaey to shaed haazreeN usey yak’sar nazar-andaaz kar deiN.
Zimnan ye bhi arz karta chalooN ke **Alif **aur **Ye **tawaatar ke saath saamney zaroor aatey heiN, lekin in sey shuru hone waaley aashaar bhi waafir miqdaar meiN dastiyaab ho jaatey heiN. Aek mushaheda hey, shaed ghalat ho
**
aapkii baat bajaa hai k usool yehii hai magar aajkal dusrii bahooot sii sites par naye naye aqsaam kii bait-baaziyaan khelii jaa rahii haiN aur jo tareeqa e kaar maiN en arz kiyaa hai vo urdu kii bahtareen sites par bahooot kaamiiyaab haiN.
maiN to bahooot bore ho jaataa huN ALIF aur YE se ash’aar de de kar. Khair, mere ilaavah bahot se dusre saathii haiN agar unko maujooda Haiyat kii bait-baazii pasand hai to bahot bahtar hai.
aapkii tavajjoh kaa mamnoon aur mutashakkir huN…Allah Haafiz :)**
sayyma
February 1, 2011, 12:40am
7
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
shukriya mehrabani aap kah pasand karny ki
main school time main baitbazi ki champion reh chuki hoon
per ab busy life hai kuch yaad hee nahin ata
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
**mere Khayaal se is rule meN thoRii tarmeem kii zaroorat hai jis se yeh khel kaafii dil-chasp ho saktaa hai. aap ne bhii maHsoos kiyaa hogaa k har she’r 'umooman ALIF yaa YE par TooTtaa hai jo k Khaasa boring hotaa hai.
agar aisa kiyaa jaaye k she’r ke aaKhirii lafz ke pahle Harf se aglaa she’r diyaa jaaye to kaafii choices baRh jaayeNgii aur maza bhii Khoob aayegaa.
aap chuN k mod haiN is liye aap se iltimaas hai kii meri tajveez/guzaarish par ek nazar Daal leN. shukria . :)**
I agree with Khalil KhaaN FaaKhta. Mere khayal main aisa zaroor kerna chahiye..
Re: Bait Baazi — February 2011
**Also, I would like to suggest that previous version of Bait Bazi (for example Jan 2011 version) should be locked once a new version gets started. **
*Na mila kar udaas logoon se
Husn tera bikhar na jaye kaheen …
*
Next: “Noon”
Amal
February 1, 2011, 8:05am
10
Re: Bait Baazi — February 2011
Done k:
Amal
February 1, 2011, 8:09am
11
Re: Bait Baazi — February 2011
**Nahi hey aur to kuch bhi hamaarey haathoN meiN
siwaey arz-e-tamanna, so kartey jaatey heiN
**
“Noon”
Amal
February 1, 2011, 8:18am
12
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
Champions wala shade nazar to aa raha hey aap ki selection meiN. Agar kuch waqt aap hamaarey leeye bhi nikaal lia kareiN to hamaari Bait Bazi aur bhi interesting ho jaey gi
ehsan
February 1, 2011, 9:43am
13
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
Kya shair hai. Wah. :k:
Sheal
February 1, 2011, 10:27am
14
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
[mod]no doubt shair bohot acha hai mager shair should start from "Yay" not "Tay" [/mod]
Sheal
February 1, 2011, 10:37am
15
Re: Bait Baazi — February 2011
Najanay kuen dil main utar jatay haiN wo log
Jin logooN say qismet kay sitaray nahiN miltay
**
"Yay "**
ehsan
February 1, 2011, 10:56am
16
Re: Bait Baazi Month Of February 2011
**mere Khayaal se is rule meN thoRii tarmeem kii zaroorat hai jis se yeh khel kaafii dil-chasp ho saktaa hai. aap ne bhii maHsoos kiyaa hogaa k har she’r 'umooman ALIF yaa YE par TooTtaa hai jo k Khaasa boring hotaa hai.
agar aisa kiyaa jaaye k she’r ke aaKhirii lafz ke pahle Harf se aglaa she’r diyaa jaaye to kaafii choices baRh jaayeNgii aur maza bhii Khoob aayegaa.
aap chuN k mod haiN is liye aap se iltimaas hai kii meri tajveez/guzaarish par ek nazar Daal leN. shukria. :)**
Tajveez buri nahi hey Khalil bhai , lekin Bait Bazi isi osool pe is qadar tawaatar ke saath nazar aati hey ke is ke ilaawa koi naya zaabta raij bhi kia jaey to shaed haazreeN usey yak’sar nazar-andaaz kar deiN.
Zimnan ye bhi arz karta chalooN ke **Alif **aur **Ye **tawaatar ke saath saamney zaroor aatey heiN, lekin in sey shuru hone waaley aashaar bhi waafir miqdaar meiN dastiyaab ho jaatey heiN. Aek mushaheda hey, shaed ghalat ho
I agree.
ehsan
February 1, 2011, 10:58am
17
Re: Bait Baazi — February 2011
**yuun gumaann hotaa hai garche hai abhi subah-e-firaaq
Dhal gayaa hijr kaa din aa bhi gai vasl kee raat
“Tay”
**
Re: Bait Baazi — February 2011
Tumhare lehjay ki talkheyoun ko bhula ke ek baar mil tau loon mein
Magar ho itna yaqeen mujh ko bichar ke tum ko malaal hoga …
Next: “Alif”
Naina11
February 1, 2011, 2:00pm
19
Re: Bait Baazi — February 2011
**Anna nay haath uthanay nahin diyey warna
Meri dua se wo pather pighal bhi sakta tha
Alif**
Re: Bait Baazi — February 2011
acha tumhare sheher ka dastoor ho gaya
jis ko galay laga lia wo door ho gaya
daadi se kehna us ki kahani sunaye
jo badshah ishq main mazdoor ho gaya…