Mukammal dou hi daano`N per ye tasbeeh-e-mohabbat haii
Jo aaye teesra daana, ye dourii toot jatii haii
MuQarraR waQt hona hai mohabbat ki namazo`N ka
Ada jin ki nikal jae Qaza bhii chott jatii haii
Mohabbat ki namazo`N mien amamat aik ko sonpo
Issay taknay, ussay taknay se neeyat toot jatii haii
Mohabbat dil ka sajda hai jo hai tauheed per Qayam
NazaR k shirk walo se mohabbat rooth jatii haii … . .
IS
January 26, 2011, 5:30pm
5
Re: after a long time …
HeArT_HaCKeR:
hahaahhahaha
Nice 2 see you back
hows vivo
Re: after a long time …
nice to see you here
she is fine…fit fat.. u tell ???
IS
January 26, 2011, 5:33pm
7
Re: after a long time …
i am sure u dont know who am i
Gud
and aap kesi ho
main theak thaak ALLAH ka sukar hay
Re: after a long time …
innocent smile
i have very good memory … dont worry
mae b theek thaak… ik dum
IS
January 26, 2011, 5:41pm
9
Re: after a long time …
wo mera nick short ho gaya hay na is laiye pocha
mashaALLAH aap ki memory per
Gud
ar studies kesi hain
Re: after a long time …
studies b theek… u tell.. wots new shew in life? baal bachay kese hien?
IS
January 26, 2011, 5:47pm
11
Re: after a long time …
ahan Gud
abi tu kuch new shew nai hay life main
baaal bachoon ki abi nobat e nai ai
shadi is saal k end tak hay inshaALLAH
Re: after a long time …
aray wah, c0ngratz.. log ittay barray ho gaye mashAllahh !!!
IS
January 26, 2011, 5:54pm
13
Re: after a long time …
Thanks
Loug kuch zaida e barhe ho ge hain
Aryaan
January 26, 2011, 6:18pm
14
Re: after a long time …
Very Nice HeArT HaCKeR ..:k:
WelCome Back..
Re: after a long time …
Bahut umdaah HeArT HaCKeR …:k:
Remember me ?
Amal
January 26, 2011, 8:06pm
16
Re: after a long time …
HeArT_HaCKeR:
Mukammal dou hi daano`N per ye tasbeeh-e-mohabbat haii
Jo aaye teesra daana, ye dourii toot jatii haii
MuQarraR waQt hona hai mohabbat ki namazo`N ka
Ada jin ki nikal jae Qaza bhii chott jatii haii
Mohabbat ki namazo`N mien amamat aik ko sonpo
Issay taknay, ussay taknay se neeyat toot jatii haii
Mohabbat dil ka sajda hai jo hai tauheed per Qayam
NazaR k shirk walo se mohabbat rooth jatii haii … . .
Welcome back HH … good to see you back … ab gaib na ho jaana phir sey
Re: after a long time …
thanks Amal … yeah i hope i will keep visiting GS now… ..
fara, Aryaan , Amarbail thanx 2 u awl…
IS waQt k saath ab chotay honay se tu rahay
KKF
January 27, 2011, 3:28am
18
Re: after a long time …
**Khush aamded, welcome and shubh-aagaman
aap kii posts kii ta’dada aur membership kii taareeKh se pataa chalaa k aap Khaase puraane member haiN 'umr-an puraane nahiiN :D] itne 'arse kahaN arhe? kaisa lagaa GS se door rah kar aur ab vaapas aane ke ba’d? ummeed hai k bhalaa lagaa hogaa enjoy ur stay here bro.**
UZ
January 27, 2011, 4:14am
19
Re: after a long time …
Welcome back old member and please post kerti raha karein