after a long time ...........

Mukammal dou hi daano`N per ye tasbeeh-e-mohabbat haii Jo aaye teesra daana, ye dourii toot jatii haii

MuQarraR waQt hona hai mohabbat ki namazo`N ka
Ada jin ki nikal jae Qaza bhii chott jatii haii

Mohabbat ki namazo`N mien amamat aik ko sonpo
Issay taknay, ussay taknay se neeyat toot jatii haii

Mohabbat dil ka sajda hai jo hai tauheed per Qayam
NazaR k shirk walo se mohabbat rooth jatii haii … . .

Re: after a long time …

:eek: :eek: welcome back hartu

Re: after a long time …

Awesome… speechless!

Re: after a long time …

:smiley: hahaahhahaha :smiley:

Re: after a long time …

Nice 2 see you back
hows vivo

Re: after a long time …

:smiley: nice to see you here :smiley:

she is fine…fit fat.. u tell ???

Re: after a long time …

i am sure u dont know who am i :stuck_out_tongue:

Gud
and aap kesi ho

main theak thaak ALLAH ka sukar hay

Re: after a long time …

innocent smile :smiley:
i have very good memory :smiley: … dont worry :stuck_out_tongue:

mae b theek thaak… ik dum

Re: after a long time …

wo mera nick short ho gaya hay na is laiye pocha :smiley:

mashaALLAH aap ki memory per :stuck_out_tongue:
Gud
ar studies kesi hain

Re: after a long time …

studies b theek… u tell.. wots new shew in life? baal bachay kese hien?

Re: after a long time …

ahan Gud :slight_smile:
abi tu kuch new shew nai hay life main
baaal bachoon ki abi nobat e nai ai :stuck_out_tongue:
shadi is saal k end tak hay inshaALLAH

Re: after a long time …

aray wah, c0ngratz.. log ittay barray ho gaye :stuck_out_tongue: mashAllahh !!!

Re: after a long time …

Thanks :stuck_out_tongue:
Loug kuch zaida e barhe ho ge hain :bummer:

Re: after a long time …

Very Nice HeArT HaCKeR..:k:

WelCome Back..:slight_smile:

Re: after a long time …

Bahut umdaah HeArT HaCKeR …:k:
Remember me ?

Re: after a long time …

Welcome back HH :slight_smile: … good to see you back … ab gaib na ho jaana phir sey :slight_smile:

Re: after a long time …

thanks Amal … yeah i hope i will keep visiting GS now… .. :flower1:

fara, Aryaan , Amarbail thanx 2 u awl…

IS waQt k saath ab chotay honay se tu rahay :smiley:

Re: after a long time …

**Khush aamded, welcome and shubh-aagaman :slight_smile:

aap kii posts kii ta’dada aur membership kii taareeKh se pataa chalaa k aap Khaase puraane member haiN 'umr-an puraane nahiiN :D] itne 'arse kahaN arhe? kaisa lagaa GS se door rah kar aur ab vaapas aane ke ba’d? ummeed hai k bhalaa lagaa hogaa :slight_smile: enjoy ur stay here bro.**

Re: after a long time …

Welcome back old member :smiley: and please post kerti raha karein :smiley:

Re: after a long time …

hacker u zinda ho :crying: