Re: after a long time …
abhi tuk tuu ![]()
thanks UZ
Khalil KhaaN FaaKhta thanks f0r d warm welcome.. n by d way… m sister, not brother ![]()
Re: after a long time …
abhi tuk tuu ![]()
thanks UZ
Khalil KhaaN FaaKhta thanks f0r d warm welcome.. n by d way… m sister, not brother ![]()
Re: after a long time …
me ne fateha parh li the ![]()
Re: after a long time …
wese tu waqt guzarne k sath sath insaan bacha e banta jata hay
Re: after a long time …
Awesome :k: ![]()
Re: after a long time …
welcome back
bohot zaberdast sharing k sath vapsi hoi hai ap ki :k:
Re: after a long time …
ik baar phir parh lena . … .. ![]()
IS insaan bacha hi rahay tu bacha bannay ki naubat hi na aye ![]()
waleedhbk, Sheal thank you guys ![]()
Re: after a long time …
lagta hay aap rahat fateh ali ka song “DIL TU BACHA HAY Ji” bohat sunti hain ![]()
Re: after a long time …
Chalo shukr hai puraney friendz mil rhey hain ![]()
Nyc sharing HH
Re: after a long time …
it must be cool but font colour is not allowing to read it completely ![]()
Re: after a long time …
oct,nov k end main ![]()
Re: after a long time …
sath inshaALLAH b kehte hain ![]()
Re: after a long time …
there is always a solution ![]()
Re: after a long time …
m sorry paen mai tifl-emaktab hun abhi ![]()
bohat ala…i wanted to share the same per ap ki jeet ho gai ![]()
Re: after a long time …
oye hoye…inshallah ![]()
Re: after a long time …
bas THORA sa Dimagh use karna parhta hay ![]()
ye main ne share nai ki ye HH ki post ka color change kiya hay main ne bas
Re: after a long time …
![]()
Re: after a long time …
dimagh use kerne ki bat na karain,usay mene wahan bheja hai jahan se wapis ane ki jurat nakare ![]()
to mene b HH ko he apreciate kia hai…credit lene ki adat na gai ![]()
Re: after a long time …
matlab museum baij diya hay aap ne ![]()
tu HH ko mukatib b kar laina tha na ![]()
Re: after a long time …
IS i dun like that song at all !!! mae ne tu kabi pora b ni sunaa !! ![]()
pktun, Shazia Arif thanks ![]()
Re: after a long time …
See what a lovely welcome you got ![]()