ZAIMA...miss you!!!

Re: ZAIMA…miss you!!!

tang karna :halo: …

Re: ZAIMA...miss you!!!

haha woh to ptah hi hai koi new gaal dasso

mensheid beschermen van kwaadaardige spoken.:snooty:

hi zaima

als ik vragen mag ....wat voor opleiding volg je ....miss cute:p...

ben er weer.. ging ff vaatwasser legen:P... ik spw ..why? and wat doe jy casperrrr

volgde een opleiding richting ict maar ja dat vond ik toch niet so leuk na een tijdje so ben veranderd van school en volg nu een administratieve opleiding op mon3aan:o ....

jh dat bevalt me ook niet..kmoet deze andr halv jaar afmakendus tot feb 2008 dan kan kweer wat gaan dun..maar weet niet of k tog op niveau3 kan op elke opleiding die k wil doen..ik deed sector eco op me middelbare sgool en toen ben k naar zorg gegaan heb dr spyt vannu wil ik dit NIET meer

heb geen idee …maar je kan toch altijd van richting veranderen:konfused:…ik wist het ook niet en daardoor heb ik een opleiding gevolgd dat ik niet wilde :bummer: … ik dacht je moet gewoon vast houden aan die richting die je kiest tenzij je houdt van om helemaaal opnieuw te beginnen…maar er is niet zo een groot verschill tussen die studie die je nu volgt en die je will gaan volgen tenminste in verglijking met mijne ..helemaal van techniek naar administratie lol niet leuk maar ja je moet doen wat je leuk vindt :slight_smile:

ja dats waar! dat heb ik dus niet gedaan me keuze is fout geweest nou baal ik er wel van! maar jah dus maar god om hulp vragen:)..hopelijk gaat me volgende keuze wel de juiste zyn..Inshallah, mon3aan is tog geloof ik hier in r'dam?

mo3aan college is alleen gevestigd in den haag geloof ik:konfused: …wens je success met je opleiding:layd: …had ook kunnen kiezen for zorg maar hou niet so veel van gandgi …lol

oowh oke..haha die naam mon3aan kwam me egt bekend voor vandaar dat kd8 dat die in r'dam zou liggen! thankss jij ook suc6 he! ja dats egt een werk met mensen datzorg gedoe je kan tussen vele doelgroepen kiezen vandaar dat knu stage by peuters..niet egt naar me zin