Woh tera Shair, woh tera dost!

*Ye meri ghazalein ye meri Nazmein tamam teri hiqayatain hain ye tazkire tere lutf ke hain ye sher teri shikayatain hain main sab teri nazar kar rahan houn ye un zamaano ki saatain hain jo zindagi ke naye safar main tujhe kisi waqt yaad aayein to ek ek harf jee uthega pehan ke unfass ki qabayein mujhe tere dard ke aalawa bhi aur dukh the ye maanta houn hazaar gum thay jo zindagi ki talash main thay ye jaanta houn wo tera shayar wo tera dost wo jiski baatain ajeeb si theen aur adaein gharib si theen na puch uska ke wo deewana bahut dinon ka ujar chuka hai wo thak chuka tha aur uska tesha usi ke seene main gar chuka hai. *
mujhe yeh nazam bohat pasand hai....A lovely opening to a very nice book,Janaan janaan...! Faraz's excellent work And I particularly like this portion....

Woh tera sha’ir,tera mughanni
woh jis ki batein ajeeb si theen
woh jis ke andaz khusruwana
aur adaein ghareeb si theen
**Woh jis ke jeene ki khwahishein bhi
khud us ke apne naseeb si theen **

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

Thanx for posting !

I like that verse too. Actually I posted this without checking it as I had received it in email so I thought wud be complete. I regret I didnt check it prior to posting. Thanks for adding this verse and correcting it

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

Woh tera sha’ir,tera mughanni
woh jis ki batein ajeeb si theen
woh jis ke andaz khusruwana
aur adaein ghareeb si theen
Woh jis ke jeene ki khwahishein bhi
khud us ke apne naseeb si theen

Ahmad Faraz

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


“Don’t be shallow by saying: if people do good, we will do good; and if they do wrong, we will do wrong; but accustom yourselves to do good if the people do good, and not to do wrong if they do wrong.”

**
na puch uska ke wo deewana
bahut dinon ka ujar chuka hai
wo thak chuka tha aur uska tesha
usi ke seene main gar chuka hai.
**

very powerful!

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


~Advice is like caster oil, easy to give hard to swallow!~

No worries… We all make mistakes

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/tongue.gif

keep sharing with us !

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

one of my fav. by Ahmad Faraz...thanks for sharing ...

Thanks Gemini, nuts, kinara, Rameesha and kashish jee yes you are right we make mistakes…why do we make mistakes?

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/teary3.gif

Because we are humans…and its just natural to make mistakes

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif