woh kal mili tua

woh kal mili tua to usi trah thi
chamkati aankhon main shokh jazbe,
gulab chahre per muskrahat k jaise chandni pighal rahi ho
magar jo boli to uske lahje main woh thakan thi
k jaise sadion se dashte zulmat main jal rahi ho

very nice. welcome aboard


mohabat aesa derya hai
k baarish rooth bhi ja a
to pani kum nahi hota!

That was great AnarKali.
I am new in this commuity.
See my intro in image gallery with the title "I came with a Flash!!"

That was great AnarKali.
I am new in this commuity.
See my intro in image gallery with the title "I came with a Flash!!"


Rooh kee gehraai say niklee howee baat
Rooh kee gehraai tak zaroor jaai gee!!

gr8 …

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


**
سكورپین کنگ
§©ö®Þïoñ_kîñg
**
Even If You Are Basically Stupid
You Can Still Meet Nice People !

thanks a lot guys.