wo subha...

jis subha ke ghaatir ham jugh jugh se
ham sab mar mar ke jeete haye
**
jis subha ki amrit ki dhun me
ham zehar ke pyaale peete haye

in bhooke pyaasi roohoun par
eek din to karam farmae gha

wo subha kabhi to aye ghi
wo subha kabhi to aye ghi…**


** come out, come out, wherever you are… **

hadharaam nikaabpoosh tangé waali makhi…

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

abhi tukk tou wo subha aaie nahi hanie aunty ab aur kitna intezaar karwaayen gee?

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/frown.gif


**]/] ]] $ ] ] ]/] **

~HaY JaZbA JuNoOn ToU HiMmAt Na HaAr JuStUjOo Jo KaRaY Wo ChUaY AsMaAn, MeHnAt ApNi HoGi PeHcHaAn KaBhI Na BhUlO, SaB Ki NaZrOn MaIn.. PAKISTAN KaBhI Na BhUlO, PAKISTAN HaI TuMhArA, PAKISTAN HaI HumArA~

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

Good one hanie
u did one mistake…just a spelling mistake…aynda nahi hooni chahey

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif

jis subha ke ghaatir ham jugh jugh se
ham sab mar mar ke jeete haye

not sab bulkay sub… i.e.

jis subha ke ghaatir ham jugh jugh se
ham sub mar mar ke jeete haye

thanx for shairing anyways

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

nice Hanie jee

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/flower1.gif

chorni,
me asal waali ki baat thora kar rahi thi…

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

I like the nazm

speedi, shaamjee thanks for liking

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/flower1.gif

amjad:
I am known for braking legs of urdu/ punjabi and anreezi…
to ese ghaltiya mudhjse hoti rehti haye…

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/biggrin.gif