WinXP: problem with internet connection

Re: WinXP: problem with internet connection

ok Gizzy, in Dutch so I can tell exactly what happened:

Ik heb al jaren nortonAV and firewall, waarvoor ik o.a. een crack gebruik waarmee ik voor 100 jaar LiveUpdate kan gebruiken.
Echter, tijdens een van de updates werd naast AV en firewall ook LiveUpdate ge-update waardoor ik nog maar 3 jaar kon updaten. Ik wilde dit rechtzetten en copieerde de crack, in eerste instantie werkte het weer (ik kon weer 100 jaar), maar telkens werd het teruggezet tot 3. Dus ik bedacht dat ik het kon oplossen door firewall, AV en LiveUpdate opnieuw te installeren. In eerste instantie re-installeerde ik alleen FIrewall (was vergeten AV en liveupdate te de-installeren) Dat deed ik, maar na de installatie kon ik het net niet meer op.

Vervolgens heb ik de Firewall uitgeschakeld en het lukte weer. Toen ik het inschakelde zat ik weer vast.
Toen zat er niets anders op dan Firewall, AV en Liveupdate all drie te de-installeren. Toen lukte internet wel! Nou, dus ik d8 dat ik Norton weer op kon zetten. Nu zette ik alle drie weer erop, en internet zat weer vast. Deze keer echter, werkte internet zelfs niet toen ik ze uninstallde :confused: En toen ik mn DSL -ten einde raad- herinstalleerde werkte het wel.
Ik d8, laat ik nu maar geen Norton opzetten maar iets anders: Zone Alarm. Maar toen ik dit erop zette liep internet weer vast. ZoneAlarm haalde ik weer weg.

Nu heb ik dus helemaal geen Firewall of AV erop en internet blijft vast :confused:

Maar in Win98 doet alles het prima???

Kan het zijn dat er een virus zit die mijn internet toegang blokkeert? Ik ben effe op het net geweest zonder bescherming…of heeft Norton een registry op mijn pc gezet waardoor ik niet meer kan internetten? want ik kan namelijk ook geen norton erop zetten zonder de registratie te skippen-wat ik vroeger wel kon