who has 1000 posts ........

lo ker lo gal … abi dinner kiya naji yea sahib pehlay saye hi mehandii tukk ja pohanchay … :snooty:

make sure it gotta be leemoo :smokin:

such :snooty:

:blush: I feel soo luvd :hehe:

wow jall wala bi hai :hehe:

I too :love: :smiley:

smart ppl thinks ahead :smokin2: q nai sochna chahyay kia ? :stuck_out_tongue:

lakin maye tum ko kahaay deti houm , i will not allow any somkin here on after ,

ye leemoo kya hota hai :halo:

hahhaah :hehe: thats my line
silly u are luved :kiss:

to kia jaal kay saath jaana hay dinner par ? :halo:

pata naji yaar :conphused:

I gotta go

Bye everyone :wave: :kiss:

[QUOTE]
*Originally posted by MaSoOm_KaBoOteR: *

lakin maye tum ko kahaay deti houm , i will not allow any somkin here on after ,
[/QUOTE]
Only if you say 'aap' then ;)

bye beye januuu take care talk to you on monday :slight_smile:

aik lambiiiiiiiiiiiiiii si car jis main bohat say door hotay hain :halo:

aw u leanin :frowning:
ok tc :wave:

[QUOTE]
*Originally posted by ?: *
Only if you say 'aap' then ;)
[/QUOTE]

yea aap koon hai ?

aap main aur kon :snooty:

acha or agar aap kajoum to mugay kia milay ga?

yaheen bataoon ? :halo: