lo ker lo gal … abi dinner kiya naji yea sahib pehlay saye hi mehandii tukk ja pohanchay … ![]()
make sure it gotta be leemoo ![]()
such ![]()
I feel soo luvd ![]()
wow jall wala bi hai ![]()
I too :love: ![]()
smart ppl thinks ahead
q nai sochna chahyay kia ? ![]()
lakin maye tum ko kahaay deti houm , i will not allow any somkin here on after ,
ye leemoo kya hota hai :halo:
hahhaah
thats my line
silly u are luved ![]()
to kia jaal kay saath jaana hay dinner par ? :halo:
pata naji yaar :conphused:
I gotta go
Bye everyone
![]()
[QUOTE]
*Originally posted by MaSoOm_KaBoOteR: *
lakin maye tum ko kahaay deti houm , i will not allow any somkin here on after ,
[/QUOTE]
Only if you say 'aap' then ;)
bye beye januuu take care talk to you on monday ![]()
aik lambiiiiiiiiiiiiiii si car jis main bohat say door hotay hain :halo:
aw u leanin ![]()
ok tc ![]()
[QUOTE]
*Originally posted by ?: *
Only if you say 'aap' then ;)
[/QUOTE]
yea aap koon hai ?
aap main aur kon ![]()
acha or agar aap kajoum to mugay kia milay ga?
yaheen bataoon ? :halo: