who has 1000 posts ........

yaar usay kuch na kehna :blush:

nahi …bass dil dharak raha tha to unglian bhi :wink:

Larki, that Kabootri na :blush:

[QUOTE]
*Originally posted by ?: *
you sure ? kaheen wapis to nahi chali jaogi ? ...hmmm upto you, I will pay the dinner ;)
[/QUOTE]

koon saye resturant maye chulna hai ....................

kabootri kitna khaana khaasakti hai waise..:konfused:

yar…aisay to na choro beech manjhdaar main :frowning:

hiii allah meray dil ko kuch kuch hota hai :blush:

Tum tho uski baathon mein phas hi gayi :hehe: bechari sis :bummer:

Ghaseeta Khan kay Haleem ki dukaan ya Sabri Nihaari …:ahaa: aap batao :wink:

waisay bi i am on a diet :snooty:

kisi dentist ko dikhayaa ? :frowning: waisay kia kuch hota hay ? :wink:

ata bhai and kabootri
larku helping ata bhai

so where do i fit in :crying:

jitna main ka-hoonga :wink:

yaar us ka jaal hi itna piyara tha na kaye dil pagal kud hi door ker us maye ja bata :frowning:

ur with me sis :kiss:

yar tum bicharai ka dil kyoon tor rahe ho
accha movie pe le jao ata bhai

aap dresses choose karna …mehandi waaly ko dhoondnaa…aur …pata nahi :hehe:

uffhooo yaar just jump right in , you can be the driver :wink:

tumhara dil :smack2:

oki good :hug:

ahaha…i love u guys too :hug: @ ata & kabootar

socho jab jaal itna piaara hay to jaal waala ksia hoga :wink: :rotfl: