yaar usay kuch na kehna ![]()
nahi …bass dil dharak raha tha to unglian bhi ![]()
Larki, that Kabootri na ![]()
[QUOTE]
*Originally posted by ?: *
you sure ? kaheen wapis to nahi chali jaogi ? ...hmmm upto you, I will pay the dinner ;)
[/QUOTE]
koon saye resturant maye chulna hai ....................
kabootri kitna khaana khaasakti hai waise..![]()
yar…aisay to na choro beech manjhdaar main ![]()
hiii allah meray dil ko kuch kuch hota hai ![]()
Tum tho uski baathon mein phas hi gayi
bechari sis ![]()
Ghaseeta Khan kay Haleem ki dukaan ya Sabri Nihaari …
aap batao ![]()
waisay bi i am on a diet ![]()
kisi dentist ko dikhayaa ?
waisay kia kuch hota hay ? ![]()
ata bhai and kabootri
larku helping ata bhai
so where do i fit in ![]()
jitna main ka-hoonga ![]()
yaar us ka jaal hi itna piyara tha na kaye dil pagal kud hi door ker us maye ja bata ![]()
ur with me sis ![]()
yar tum bicharai ka dil kyoon tor rahe ho
accha movie pe le jao ata bhai
aap dresses choose karna …mehandi waaly ko dhoondnaa…aur …pata nahi ![]()
uffhooo yaar just jump right in , you can be the driver ![]()
tumhara dil ![]()
oki good ![]()
ahaha…i love u guys too
@ ata & kabootar
socho jab jaal itna piaara hay to jaal waala ksia hoga
![]()