what a NIGHT

I just couldn’t sleep last night aur jub finally meri aankh lagi tau mujhe khuwaab mein meri pyari Dadi jaan aaien aur unho ne mujh se bohat si baatein kee jo mujhe ub yaad he nahi aa rahein. Yeh back problem jaisi takleef khuda kisi ko bhi na dei. Bohat he dard hota hai raat ko. But I was happy kay mujhe meri pyaari dadi jaan milnay aaien thein khuwaabon mein aur mein bohat he khush hoon kay unho ne mujhe apnay marnay kay baad bhi apnay dil se nahi hataaiya.:slight_smile:

Re: what a NIGHT

aww:hugz:

Re: what a NIGHT

k337 ub tum aww aww kar kay mujhe rulaao tau mut

Re: what a NIGHT

:hugz: