khuda ko ja k koe bata dey
k os ka aik aajiz banda
mehez is umeed pay
roz duaain kerta hai
kici ney kaha tha os say
k khuda sunta bhi hai…
hummay tum say pyar kitna :)yae hum nahe jantay:)
khuda ko ja k koe bata dey
k os ka aik aajiz banda
mehez is umeed pay
roz duaain kerta hai
kici ney kaha tha os say
k khuda sunta bhi hai…
hummay tum say pyar kitna :)yae hum nahe jantay:)
**
sabar karo!! oske ghar dair he magar andher nahi
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif
tumhara number bhee zaroor aiga
http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif
**
I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.
Dont Worrry ...
eat chicken currry
I'm Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be
( Muhammad ALI )
nice!!!
---~---Maria---~---
~Kiya haaq wo jeena hai jo apnay hi liyay ho
Khud mit kar kisi aur ko mitnay se bacha lay~