yeh…i know too much melodrama in the title, but what ever.
kiya karain jab koi acha lag jaye…jo mil bhi na sakay. Hum tu daikh kay hi khush ho jatay hain…magar uss mai bhi dil ka bura haal ho jata hai. facebook stalk kartay kartay ghantu beet jatay hain. kehnay ko tu bar’ha bayzar’ar sa ishq hai…magar haal tu iss nay bhi kharab kar diya hai.
soo…everyone here speaks against of love here. koi flirt karna hai koi tafreeh. magar koi tu ho ga na jiss nay waqai mai piyar kiya ho ga.
what was it? how did it go? what was the first time that attracted you toward the other person? kiss tarhan say baat ka start liya, izhaar kaisay kiya. or end mai kiya howa…mil gaya woh, ya chala gaya???
just share your love story…
Jaanwar
November 17, 2010, 9:07pm
2
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Get a life.
TLK
November 17, 2010, 9:08pm
3
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
For meetha meetha dard, may I suggest aspro kee do meethi meethhi goliyan ..
or a cold shower.
Jafri
November 17, 2010, 9:11pm
4
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Jab hum locker room main thay.. Bas itna hi bol sakta hoon..
Nisha25
November 17, 2010, 9:15pm
5
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
a song that goes along with the thread topic: enjoy!
Mirch
November 17, 2010, 9:26pm
6
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
baynishan:
yeh…i know too much melodrama in the title, but what ever.
kiya karain jab koi acha lag jaye…jo mil bhi na sakay. Hum tu daikh kay hi khush ho jatay hain…magar uss mai bhi dil ka bura haal ho jata hai. facebook stalk kartay kartay ghantu beet jatay hain. kehnay ko tu bar’ha bayzar’ar sa ishq hai…magar haal tu iss nay bhi kharab kar diya hai.
soo…everyone here speaks against of love here. koi flirt karna hai koi tafreeh. magar koi tu ho ga na jiss nay waqai mai piyar kiya ho ga.
what was it? how did it go? what was the first time that attracted you toward the other person? kiss tarhan say baat ka start liya, izhaar kaisay kiya. or end mai kiya howa…mil gaya woh, ya chala gaya???
just share your love story…
You can read and share lots of these kind of stories on yehzalimishq.com .
Shak
November 17, 2010, 9:27pm
7
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Shak
November 17, 2010, 9:31pm
8
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Or you can tell us something from your side so this thread looks serious for a start… (OP)
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Ji bas humne eik dosri ki ankhoon ko dekha, aur, aur bus aur kuch na poochiye:blush:
TLK
November 17, 2010, 9:47pm
10
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
achcha aap apni raal pochiye
Shak
November 17, 2010, 9:47pm
11
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Mirror don’t count :no:
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
must suppress laugh mom in room
Yeh anyay hai tilks, aap meri muhabbat ki kahani pe has rahe hain
TLK
November 17, 2010, 10:06pm
13
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
aap kee mohbaabt kee kahani pe nahi, srif aap pe
Niksik
November 17, 2010, 10:12pm
14
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
baynishan:
yeh…i know too much melodrama in the title, but what ever.
kiya karain jab koi acha lag jaye…jo mil bhi na sakay. Hum tu daikh kay hi khush ho jatay hain…magar uss mai bhi dil ka bura haal ho jata hai. facebook stalk kartay kartay ghantu beet jatay hain. kehnay ko tu bar’ha bayzar’ar sa ishq hai…magar haal tu iss nay bhi kharab kar diya hai.
soo…everyone here speaks against of love here. koi flirt karna hai koi tafreeh. magar koi tu ho ga na jiss nay waqai mai piyar kiya ho ga.
what was it? how did it go? what was the first time that attracted you toward the other person? kiss tarhan say baat ka start liya, izhaar kaisay kiya. or end mai kiya howa…mil gaya woh, ya chala gaya???
just share your love story…
meri zaat zarra e baynishan
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
uff this is so cheesy…just like my blog.
TLK
November 17, 2010, 10:30pm
16
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Dont be so hash. Its not that cheesy
I am so so funny
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
I know I know…
TLK
November 17, 2010, 10:34pm
18
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
That depresses me when people make sad faces after my humor
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Oh no, I was just agreeing with you in a sad manner. Ky karoon, no matter how serious I want to keep the theme of my blog it always turns out cheesy.
Re: ufff…yeh meetha meetha dard
Jaanwar:
Get a life.
lol, yeh like rest of the crew in this forum?
dude if i really had one, do you really think i would have been here trying to find something interesting?
Darn it!!!