Aap ka bohat shukria Shazia sahiba!
Laguage se aap ki keya murad hae?.. keya yeh ghazal Urdu meiN naheeN hae?
Ya aap font size ki baat ker rahi heiN?
agar font ka mase’la hae to baat yeh k font size baRa kernay ka OPTION mujhay to naheeN mila, dooserat yeh k image attach kernay ki bhi sahoolet naheeN hae,
agar hae mujhay uss ka tareqa bataaiay ta k aap ko aainda paRhnay meiN dushwari na ho.
pehle to ap zara is actoress ka naam mere naam k agey se hattain…i don’t like her(just kidding )
language se meri muraad ye hai k agar roman mai likhte to it wud b more easy to read coz urdu alfaaz hain to kahin kahin se toote phoote hain to wo line ki samajh he nai ati…otherwise its awsom.
**Salam Shazai ji!
(ab Ji ke baray meiN pata naheeN aap keya kaheiNgi?:))
bilkul ye ghazal aap ne FZ per paRhi ho gi…!
agar aap Shazia Rana hi heiN to…!