Re: ----> TimePass
yaaro mujhe maaf kerna main nashay main hoon.. magar mujhe peenay ka shoq nahi.. peeta hoon ghum bhulanay ko.. wese bhi paani peenay pe pabandi hai he nahi.. :$
kitna bay-rabt sa rabt haina.. :$
Sorry
Re: ----> TimePass
yaaro mujhe maaf kerna main nashay main hoon.. magar mujhe peenay ka shoq nahi.. peeta hoon ghum bhulanay ko.. wese bhi paani peenay pe pabandi hai he nahi.. :$
kitna bay-rabt sa rabt haina.. :$
Sorry