I found this somewhere,
please don’t sue me janwar bhai ji sir.
![]()
[thumb=H]3404509_9808500.JPG[/thumb]
per i’ve never seen …i mean..um..this doesn’t loook like janwar! ![]()
I found this somewhere,
please don’t sue me janwar bhai ji sir.
![]()
[thumb=H]3404509_9808500.JPG[/thumb]
per i’ve never seen …i mean..um..this doesn’t loook like janwar! ![]()
chori ki bike hai kia ? ![]()
Looking nice ![]()
pizza delivery
hEy hEy hEy how comes u got my 3 years back pic ? ? ? hmmmmmmmm plz tell me man ? ?
hmmmmm.. scratching head u were rohail_ali before janwar bhai?
dada yah
my first ID was rohail_ali
then after that zamanay walo nay mujh ko janwar bana deyah ![]()
dont tell me thats rohail ![]()
I wonder what CB has to say bout this pic of janwar :D
Nancy Drew - - - hmmmmmmmmm dont u know my Old nick ![]()
tOmmy knOcker - - - - oyee aram say beth bay
bus tu dekh or mai tujh ko dekho
sumjha mari jaan :hug . . . u know nah i love u nah ![]()
[QUOTE]
*Originally posted by TommyKnocker: *
I wonder what CB has to say bout this pic of janwar :D
[/QUOTE]
she gets too shy to say anything ;)
Spell out the whole name next time. ![]()
Phat_gurl - - - - aunty 420 ![]()
Carebear - - - yah tOmmy should spell it wasnt chand bati its Carebear ![]()
Janwar bhai w/ hair :D CB ke tow mazay ho gaaye
Chand Beti?
janwarrrrrr.orkut profile ;) :p
woaaaaaaaaaaaaaah
u have hair…
* 10 times
Rukhsarbibi - - - sharam karo sharam karo us beechari ko bar bar meray sath kyun jor detay ho tum log akhir us masoom ka kasoor kiya hai ![]()
Chaand - - - really hmmmmmm yah i sended this pic of mine there . . . oh so u r orkut user . . . hey if u got me there then add me man .
mal1k - - - - abey kyun bhai kiya peedaaieshee gunja sumhajta hai mujh ko
pahlay maray baal like i was a rock star
lambay lambay baal oper say roz continue JELL lagana us par or spray or Dry and 3 times shampoOooOO then brown karnay kay leyah hudrogen . . . oh God . . . in last yellow bOokhar nay aakar pakar leyah n then losing my hairs ![]()
yehi tow mein pooch rahee hoon ke aap ka kya qasoor hai ![]()
Janwar bhai u have hair on that pic and now ur takloo
![]()
NiLLu _ _ _ — _ _ _ take this ![]()
Rukhsarbibi - - - - paata nahi aunty ![]()
ohhhh.. this is when u were a shweet cute paala paala sa bacha… ![]()
n when u had do chaar baal on ur head.. :halo:
waisay itnay baalon say to gunjaa hona hee behtar hai ![]()