[thumb=H]3404509_9808500.JPG[/thumb]

I found this somewhere,

please don’t sue me janwar bhai ji sir.
:stuck_out_tongue:
[thumb=H]3404509_9808500.JPG[/thumb]

per i’ve never seen …i mean..um..this doesn’t loook like janwar! :eek:

chori ki bike hai kia ? :expressionless:

Looking nice :smooth:

pizza delivery

hEy hEy hEy how comes u got my 3 years back pic ? ? ? hmmmmmmmm plz tell me man ? ?

hmmmmm.. scratching head u were rohail_ali before janwar bhai?

dada yah :blush: my first ID was rohail_ali :slight_smile: then after that zamanay walo nay mujh ko janwar bana deyah :teary1:

dont tell me thats rohail :eek:

I wonder what CB has to say bout this pic of janwar :D

Nancy Drew - - - hmmmmmmmmm dont u know my Old nick :bailan:

tOmmy knOcker - - - - oyee aram say beth bay :mad3: bus tu dekh or mai tujh ko dekho :wink: sumjha mari jaan :hug . . . u know nah i love u nah :teary1:

[QUOTE]
*Originally posted by TommyKnocker: *
I wonder what CB has to say bout this pic of janwar :D
[/QUOTE]

she gets too shy to say anything ;)

Spell out the whole name next time. :mad:

Phat_gurl - - - - aunty 420 :bailan:

Carebear - - - yah tOmmy should spell it wasnt chand bati its Carebear :blush:

Janwar bhai w/ hair :D CB ke tow mazay ho gaaye

Chand Beti?

janwarrrrrr.orkut profile ;) :p

woaaaaaaaaaaaaaah :eek: u have hair…:eek: * 10 times

Rukhsarbibi - - - sharam karo sharam karo us beechari ko bar bar meray sath kyun jor detay ho tum log akhir us masoom ka kasoor kiya hai :frowning:

Chaand - - - really hmmmmmm yah i sended this pic of mine there . . . oh so u r orkut user . . . hey if u got me there then add me man .

mal1k - - - - abey kyun bhai kiya peedaaieshee gunja sumhajta hai mujh ko :bailan: pahlay maray baal like i was a rock star :stuck_out_tongue: lambay lambay baal oper say roz continue JELL lagana us par or spray or Dry and 3 times shampoOooOO then brown karnay kay leyah hudrogen . . . oh God . . . in last yellow bOokhar nay aakar pakar leyah n then losing my hairs :dhimpak:

yehi tow mein pooch rahee hoon ke aap ka kya qasoor hai :hehe:

Janwar bhai u have hair on that pic and now ur takloo :rotfl: :stuck_out_tongue:

NiLLu _ _ _ — _ _ _ take this :2guns:

Rukhsarbibi - - - - paata nahi aunty :bummer:

ohhhh.. this is when u were a shweet cute paala paala sa bacha… :hug:

n when u had do chaar baal on ur head.. :halo:

waisay itnay baalon say to gunjaa hona hee behtar hai :smiley: