The Dutchies Thread

yep lets do that :smooth:

^-- copycats :p

Alfabet is the key :stuck_out_tongue:

11pm in vancouver gaaapppppppppp! Een hele gutenmorgen! Lekker weertje in Nederrland? Hier is het weer te mooi (bosbranden).

8:26AM in NL

geen lekker weer. regenachtig :nook:

[QUOTE]
*Originally posted by pheeno: *

Alfabet is the key :P
[/QUOTE]

Ben je 25???

[QUOTE]
*Originally posted by Miss Alisha: *

Ben je 25???
[/QUOTE]

EN JE GAAT VOOR DE MAGNETRON!! hahahahah, YES, meissie, je bent ver van blond ;P! Ben al 25, een kwart eeuw oud

Hier is het klimaat ongeveer hetzelfde als Nederland, maar we hebben hier droge en warme zomers en winter met sneeuw…hmmmm…het weer waar alle kikkertjes naar snakken :stuck_out_tongue:

Pheeno is zelfde zoals Shinoo? of haar jongere zuster?

7.26 am Lekker een vrije dag genomen vandaag. Plan was om uit te slapen maar het lukt me niet argghhhhh!!! Ga later vandaag naar een pretpark (stelt gewoon niks voor! Meeste dingen die ze hebben zijn kermisattracties, geen echte super sixflags/efteling stuff)! Ach ja, we zullen zien. Ik heb meer zin in wat ik daarna doe, GRIEKS ETEN!! Hmm....lamskotelletjes :P

[QUOTE]
*Originally posted by 5Abi: *
[/QUOTE]

Nope en nope. :P

[QUOTE]
*Originally posted by 5Abi: *
[/QUOTE]

mag ik vragen hoe je erbij komt dat ik Shinoo ben? :D

:smack: das toch niet oud, ik verwachtte iemand in de 40 lol

Ik ben 26

nou…gezien er wat vandaag gebeurd is, moet ik gewoon toegeven dat mijn leeftijd toeslaat snif snif. Dat mijn botten beginnen te kraken…
Ben vandaag naar de pretpark van Vancouuver geweest, nee geen efteling/sixflags attracties, maar kermisattracties. Dus dingen die ronddraaien en flippen. Mezelf kennende kan ik alleen maar twee van dat soort attracties aan. Guess what? Na 1 attracftie was ik al misselijk. en na de tweede was ik lijkbleek en moest ik het maar voor gezien houden. Zonde van mijn geld. :stuck_out_tongue: Het is nu 9 pm, lekker gedoucht en nu lekker op adem komen en slapen en morgen WERKEN snif snif. Maar dan is het weekend heheheheeh! Nog iets leuks doen in het weekend??

^-- :smack:

Ik ben ouder dan jij.. En laatste keer toen ik was. Ik bleef de hele dag van de ene ride op de andere gaan. En aan het einde van de dag had ik er nog niet genoeg van :hula:

Zondag ga ik weer. Deze kaar naar sixflags :rotato:

Ik ga binnenkort fotos posten van die rides

dat is zeer loik :huka:

I speek dutch wit fishy :hula:

kermisattracties kan ik niet tegen, ik ga normaalgesproken voor de oliebollen :P. Ja, ben te oud voor ronddraaiende flippende dingen.
Achtbanen zijn tofffff

Wie van jullie is er gister naar cricket geweest?

^-- Ikkkkkkkkkkkkkkkkeeeee :jhanda:

Ga zaterdag weer, naar de final.. was jij d’r ook?