The Dutchies Thread

echt bagger dat ik 9 uur achter lig met Nederland snif snif. Wanneer ik op internet ben dan is iedereen in hun bedje!!! Weahhhhhhh!!!! Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrr gewoon!

Sixflags lijkt me tof, ik was een keer geweest toen het nog Walibi heette, moet je eens voorstellen hoe ANCIENT dat was hahaha. Nu hebben superrides! Helaas, wanneer ik terug naar NL kom dan is het al winter en zijn alle parken gesloten. :frowning:

tik tak :slight_smile: Woon je ook in het beschaafde deel van Nedelande (RANDSTAD) net als giz ? heheheh

was wat op TV? weet je, ik heb echt het record aller tijden gebroken! Al 5 maanden zonder TV thuis en pas sinds 3 dagen internet thuis! Dat ik het overleefd heb zonder mentale gevolgen AHAHAHHA.

Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?

[QUOTE]
*Originally posted by NeSCio: *
ja, iedereen behalve Pra, Giz, Shin en hanie moet zich voorstellen :D

Pra: massa energie dans???? is dat een soort nieuwe breakdance??? :D
[/QUOTE]

Hoi Hoi
Geboren in Hongkong
Opgegroeid in Nederland, afgestudeerd in Biologie aan de universiteit des MIDDLE OF NOWHERE (uhm nijmegen....:P)
Geemigreerd naar Canada sinds 1 jaar, werkt in klinisch gerelateerd gebied.

Houdt zielsveel van eten! En slapen hahahahaha.

Moet ik mijn leeftijd ook vrijgeven? Laten we maar op dit houden: I am young at heart wahahahah

[QUOTE]
*Originally posted by pheeno: *

*Moet ik mijn leeftijd ook vrijgeven? * Laten we maar op dit houden: I am young at heart wahahahah
[/QUOTE]

Jaa, vooral dat :D

[QUOTE]
*Originally posted by pheeno: *

was wat op TV? weet je, ik heb echt het record aller tijden gebroken! Al 5 maanden zonder TV thuis en pas sinds 3 dagen internet thuis! Dat ik het overleefd heb zonder mentale gevolgen AHAHAHHA.

Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?
[/QUOTE]

Er waren programma's i.v.m. de independence day (14 August!).. dus het was wel leuk. verder zat ik hier online...

Enne, het langste dat ik zonder Internet thuis heb moeten doen, was toen ik laatst van provider ging wisselen. Dat duurde zo'n 4 weken. Maar ook toen zat ik niet helemaal zonder, Ik ging af en naar een vriend, of anders op school :D

Peeno, niet treuren! je hebt veel betere en mooiere pretparken daar waar je nu zit, neem ik aan. Zo niet dan heef je alleen de grens over te steken naar de noorden... Ga maar naar Florida! :)

PS: kom je in winter hier terug?

Awwwwwwwww you guys, you’re all shhoooo sweeettt:hug:
Thank you :kiss:

CM, kahan ho??? Ik heb wat voor je ;)

Goooodmorning (jullie goedemiddag), moet gaan werken. Dus laterssss.
Kom terug mid November, dus lekker pepernoten en taaitaai popjes ^o^!! EN FRIET MET ECHTE LEKKER MAYO!! (ze dippen hier in ketchup :( )

Ik ben in Engerrrrrrrland, yipppeeee :hula:

Tis lekker weer hier, hoe is het in Ned?

For me…?? :blush: Wat dan..?

:rotato:

[QUOTE]
*Originally posted by Gizzy: *

Jaa, vooral dat :D
[/QUOTE]

Volgens mij ben ik de oudste hier snif snif......ik ben een Y bijna een Z

een stukje taart as promised:)

:confused:

zou je dat willen uitleggen…ik ben een beetje blond…

:confused:

I are Italian, I ar new ?

were are yo all form?
wat lingo is that? :convused:

^^
welcam, I are pakistani, I are new also

LOL

were farm the natarlands
lingo this is dutch
:very convused:

hej så sherni :blush:..
lad os snakke dansk her :snooty:.. de bli’r nok sur på us :D…

^^

Lets make a thread for danes, dont u think? :snooty: