The Dutchies Thread

Re: The Dutchies Thread

hey Gizzy,

heb je nog kans gezien de foto's ergens op te zetten?

Nessy, nee nog niet. Ben nog bezig die fotos te bewerken alvorens ergens te plaatsen, bovendien watch nog op de fotos van film camera, als die ook d'r zijn ga ik alles in een keer ergens plaatsen.

okay!

klinkt spannend, ik kijk er naar uit :k:

ok blijf kijken :D

Gizzy bhai.. we hebben gisteren ook sneeuw gehad..:bummer:

Waaw!!! teveel dutchi hier I DO NOT KNOW WAAR MIJN paki van de VRIEND dUTCH gone?I is gezien=had= hem niet jarenlang nu Ik voel nostalgisch aan Se deze Nederlands In elk geval lang levende Nederlands en dutchland!!!

Ik ben droevig omdat er niet veel Indiërs die Nederlandse here.Well spreken zijn, is het niet Atleast van belang ik gelukkig ben dat er hier vele Nederlandse pakis zijn wie Nederlands zeer goed spreken. De vrienden van Heii, zijn umensen op om het even welke vakantie now?I weten het weer er nu ontzagwekkend zijn met veel sneeuw en allen I feE, lange I om de handen van mijn minnaar te houden en onderaan de sneeuwstraten van Rutherford nogmaals!! maar sighing!!!!!!!!!! te lopen :) :(

jaa.. inderdaad..! :biggthumb u heeft helemaal gelijk..!

Ther is drie dingen ik missing:-1)Snow

2)My hands:(van de meisjesvriend ben, hoewel zij enkel één k.m vanaf mijn huis):D

3)My eigen:D ABN Bank AMRO

:) :(

Yeah…what he said :biggthumb

^ :D

:hehe:

chimmy..!!! :hug: check ur pm..!! :smiley:

i did… :hehe:

:k:

:hehe:

wat voor taal was dat?

Is dat vries? :smiley:

^ vries as in het vriest? het is wel erg koud aan het worden in ons kikkerlandje …Het enige waar ik aan kan denken is :sleep2:

iig is het geen Fries G-bhai:smokin:

^ je bent lekker op tijd achter gekomen dat het in ons kikkerlandje vriest..:stuck_out_tongue: ik verwijt me vader het nog elke dag.. dat hij hierheen is gekomen.. ik vind vriezen echt niet leuk..:frowning: maar jah ik ben vast niet de enige daar zo over denkt..:halo:

Salam :wave: kya haal chaal hai sab ka? :slight_smile:
Ja mee eens, vriezen sucks :frowning: het is te koud. het waait te hard. de hagelsteentjes hadden bijna mijn neus eraf geslagen :o

Ja sorry, je hebt gelijk, het vriest natuurlijk in jullie deel v/h land… bij ons nog niet gelukkig, maar het zit eraan te komen. En nee, je bent niet de enige die daar zo over denkt, ikzelf ben gemaakt voor warm weer en kan niet tegen de KOU!!! :stuck_out_tongue: