Re: The Dutchies Thread
I’m not sure either… :halo:
I’m not sure either… :halo:
^ maar jij weet..wij krijgen bezoek.. en vorige keer waren we ook met mn neef naar den jaag in kerstvakantie.. maybe dit keer ook..:) let's hope..:)
Weet je zeker dat je niet naar den Haag was? ![]()
Juz kidding.. maar ja.. ik weet.. en ik moet leren de hele vakantie..
ik heb weer tentamens na mijn vakantie..
nee.. den Jaag..
thas ma way..
i know u have tentamens..ey weet je dat mn moeder het net had om weer naar beverwijk te gaan met zn allen..? ma mom, ur mom, ma phupho n nicht.. jij en ik..
dat we een keer in eht weekend kunnen gaan..mn ma zei ook van.. waarom moeten we tot juni wachten..? :k: dan hoef ik ook geen vrij te vragen van werk,..het toch jah maar 1 dag..
tussi ki kende ho..?
Good idea!
Je weet toch.. je hoeft mij niet te vragen of ik wil gaan winkelen.. :halo:
Dat zal wel gezellig zijn.. jij en je nicht en ik samen en onze moeders samen.. ![]()
Tell me the time.. ![]()
hmm.. i dont know.. wel in ieder geval voor kerstvakantie..denk ik..
maar weet je.. dan kunnen we misschien met de bus.. je weet wel.. waar die advertentie in de krant.. die reizen..
tussi ki kende ho..? ![]()
ps. je wil toch niet zeggen dat de tentamens meteen na de vakantie zijn..?? ![]()
en denk je nou echt dat je de HELE 2 weken nog hebt om te leren.. ik wil wedden dat je pas in de laatste week aan de gang komt.. en dan nog wel.. de vrijdag en later..![]()
Ja dat zou ik wel graag willen, voor de kerstvakantie.. Met de bus..??
We kunnen ook met de auto gaan.. :halo:
Nee.. er zit nog een weekje tussen, maar ik ga wel de hele vakantie aan het leren hoor.. ik moet ook nog p.o’s maken.. die zijn niet in 2 dagen klaar.. en ik wil graag met goede cijfers mijn diploma halen na..
en k ga insh’Allah elke dag even leren.. als het me lukt…
het kan op zich wel.. maar we zij met zn zessen.. dan hebben we 2 auto’s nodig.. maybe 3.. als we veel gaan shoppen.. nemen we 1 extra auto mee.. alleen voor onze spullen..
we zien wel..![]()
en wat zei je daar..? elke dag even leren..? ![]()
ik ga je elke dag opbellen tijdens het leren..
nee.. juz kiddin.. i’ll pray for u.. that u’ll be able 2 study everyday..![]()
ik heb nog wat po’s liggen.. als je hulp nodig hebt moet je het zeggen..![]()
oh my goodness
you are all speaking foreign
no they just don’t know how to spell :halo:
Meri twin bhi hai?? ![]()
Tizzy bhaiyya ![]()
haiyad :halo:
koi haal nahi aap sab ka
![]()
haaan hai na
tumhai nahin pata? ![]()
Meeeno Cheeno ![]()
woh kya hota hai? :halo:
kuch na kuch haal to hoga ![]()
nooo..!!
really..? ![]()
![]()
^-- ![]()
wie was dat? die Antie? ![]()
hoe is het weer in jullie plattelandtje? Hier is zoooooooooo stormachtig al de hele dag, onafgebroken
wordt er helemaal gek van.
Nee.. Adeel..
bij ons is het helemaal nog niet erg.. ik was vanochtend vroeg wakker..
ik deed tv aan en daar hadden ze het over ‘zware windstoten’ en ‘zware sneeuwval’.. ik werd bang..
want ik moest naar station.. en ik heel snel de gordijnen op smijten.. en wat zie ik..het was bij ons op dat moment lekker zonnig..ik
waar maken ze zich nou zo druk om..
maar in zwolle begon het wel te sneeuwen..
ik hoop echt neit dat het erger gaat worden.. regen ok.. sneeuw.. no way.. want dan maak ik me alleen maar zorgen om hoe ik bij station kom..![]()
^-- Ja Adeel is die jonge die de interview gaf..
nou dan hoef je toch helemaal geen zorgen over te maken, want alls er veel sneew is gevallen ben jij lekker vrij
en hoef je ook niet naar station… ![]()
Nee.. ik kan geen school missen.. dat wil ik niet.. want dan heb ik eht gevoel dat ik erg achter loop.. en dat wil ik niet..![]()
afgelopen maart was er ook een sneeuwval..
toen was het in het noorden/oosten heel erg.. wij hadden ongeveer 50 centimeter sneeuw.. dat was echt te gek..!
toen hebben we wel 4 dagen vrij gekregen van school.. dat kwam toen wel goed uit.. :biggthumb maar op deze school wil ik het zelf niet..
gizzy bhai.. hebben jullie daar dan wel last gehad..? ben je nog heel..? ik hoop niet dat je bent gaan vliegen..:p windstoten.. u know..:D
![]()
zo hard waren die windstoten nog niet ![]()
en ja ik ben nog heel denk ik ![]()
![]()
nahi.. magar ab aap ne bata diya tu pata chal gaya :halo: smack
bizzy bizzy bhai ![]()
pata nahi :halo:
nahi.. koi haal nahi hai ![]()