Suppose I am Doctor on GS!

Re: Suppose I am Doctor on GS!

mmmmuaaahahahahahahahahaha… pehle ussi Dr. ko lagaaana who started this thread :smiley: … oki ? :smiley:

Re: Suppose I am Doctor on GS!

:mocking: :mocking: :mocking:

Re: Suppose I am Doctor on GS!

hmmmmmmmm…nice

Re: Suppose I am Doctor on GS!

hello queenieee :slight_smile:

:salam:

^^^What?

Re: Suppose I am Doctor on GS!

helllooo cute h r u?freind n night wing as well

Re: Suppose I am Doctor on GS!

Me fine how r u?

Re: Suppose I am Doctor on GS!

shukkar hai Allah ka.. and duwa hai chahne waalon ki :d:D:D:D

me also fine but sooo much saaaaad now

Re: Suppose I am Doctor on GS!

y sad ??? ki hoya ???

Re: Suppose I am Doctor on GS!

Y u so sad?

Re: Suppose I am Doctor on GS!

koi personal hai…

:@: :@: Chocis khao baki sab bhool jao :@: :@:

Re: Suppose I am Doctor on GS!

haan chocis khilaa khilaa ke lokaan nu mota kari jao haan :stuck_out_tongue: achaaaaaaaaaaaaaaaa thts y u sed cutest…ur probably thori si chubby na… chocis khaa khaa ke :stuck_out_tongue: :d:D:D:D:D:D:D

Re: Suppose I am Doctor on GS!

i dont like chocis

Re: Suppose I am Doctor on GS!

fererro rocher ?

Re: Suppose I am Doctor on GS!

You can give it to me

Re: Suppose I am Doctor on GS!

lol… !!! :smiley:

Re: Suppose I am Doctor on GS!

hmmm…

Re: Suppose I am Doctor on GS!

:hmmm: :hmmm: :hmmm: