Snow Masti :hula:

My boys decided to have some fun in the snow today
So we took the snowboard and spent about hour and a half in the freezing minus12C temprature outside in the garden

They enjoyed no doubt..
I was frozen as I was not wearing my TOOPA and Gloves.

All set to go …
[thumb=H]DSCN094814547_41601691.JPG[/thumb]

Its MY turn now …
[thumb=H]DSCN094014547_4160169.JPG[/thumb]

The hardest part is going uphill - after the slide …
[thumb=H]DSCN094314547_41601691.JPG[/thumb]

I cant wait …
[thumb=H]DSCN095114547_41601691.JPG[/thumb]

[thumb=H]DSCN095414547_41601691.JPG[/thumb]

and finally
the LAZY water drops - Frozen on the garden light
[thumb=H]DSCN095614547_41601691.JPG[/thumb]

C:love::love:L

Wow :love: :k:

nice pics! cute bacha party, all bundled up :) ...where do you live by the way?

shobi and shikki - tum kabhi pisslay hoo ?? :halo:
sab - I am in toronto :slight_smile:

jee main to har rooz fisalta hoon .. kabhi apni ghalti par or kabhi un ke ghalti par :mudhosh:

or snow main to fisalna mere ADAD hai :stuck_out_tongue:

Hamarey yahan sleet ho rahi hai, snow honey wali hai lekin ho hi nahi rahi :grumpy: So was he able to khainch his board? :confused:

mubarak hoo :hug:
no he was not able to KHAAINCH his board :halo:
because he had no string to pull :stuck_out_tongue:

Yeah mubarak ho :hug: :bhangra:

It snowed here today after 40+ years and I took pics. I will post them soon. :love:

^ uffff …
zindagi ki choti choti khushiaaN :hehe:

Haider Uncle…

SNOW MAN KAHAAN HAY… :snooty:

Cute Pics :love: :kiss:

Snow woman banaoN gaa :love:
when the temp drops a lil bit to more respectable figures ..
abhi tu bahar jatay huay < Fill in the blanks > hay :o

Re: Snow Masti :hula:

Nice pics JB bhai. Ab mera bhee dil kar raha haiy chotay shaitaano ko bahar lay jaaon khilaanay. Fiker not bhateejay hain. :slight_smile:

Ahem. Mashallah, detachable haiy kia? :halo:

aww mere walay is soo cool :love:…

Snow Woman Banyi tou… Dont worry… Low Temprature maiN Bhabi se itni maar paRegi ke.. Automaticaly Temprature Set ho jayega… :wink:

^ :hehe:

nice pictures. Main bhi Mall road (muree) pe bohat phisla tha. our larkeyan dekh kar hansti theen. Our phir larkeyan phisalti tu hum hanstey they :blush:

:smack:

Aray laRkiaaN phislaiN tou hansna naheeN chahye… Unko uThnay maiN madad karni chahye… :wink:

thoori masti m thoora pyar ( jhankar ) :dhimpak:

Are they twins?

[QUOTE]
*Originally posted by Muslim_Queen: *
Are they twins?
[/QUOTE]

no :D
but they are almost mirror images of each other