Silsila toota naheen ha derd ki zanjeer ka

Muntazar kabsey tahiyar hai teri taqdeer ka
baat kar tujh par gumaan honay laga tasveer ka

raat kiya soye key baki ummar ki neend ur ghai
khawab kiya dekha key dharka lag giya tahbeer ka
kaisey paya tha tujhey phir kis tarah khoya tujhay
mujh sa munkir bi to qayal ho gaya taqdeer ka
jis ko bhi chaha usay shidat say chaha hai FARAZ
silsila tota nahi hai dard ki zanjeer ka.

(Ahmad Faraz)


in my dreams i was drowning my sorrows , but my sorrows learned to swim

**
zabardassst!!!

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

Nice

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be
( Muhammad ALI )