Shart-e-Zindagi

Tu jo baddla badal gaye hum bhi,
Pyar karte the Bandagi to nahi,
Waqat katt jayega behar Surat,
Tu koi Shart-e-Zindagi to nahi

**Beautiful

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

**


MeiN pal do pal ka shaaer hooN…

wow zabardast

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

wow

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/eek.gif

bohat hi ghoobsurat hai

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/hula.gif


ungaliyaan uthe ghie sookhein howe baloon kie taraf,
choorion par kaie tanz kiye djae ghe…

i dont think so

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

really nice

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

magar kuch loog aisa nahin ker patae kabhi bhisigh



Gham aur khushiyan hamain Khuda kae aur nazdeek ker daeti hain, hamain is baat ka yaqeen ho jata hai kae hamarae liyae jo rasta Khudawand kareem nae banaya hai, hamain sirif usi pae chalna hai aur ham apni merzi sae aik kadam idhar sae udhar nahin ker saktae.


“I hate the way you’re always right, I hate it when
you lie. I hate it
when you make me laugh, even worse when you make me
cry. I hate it when you’re not around and the fact
that you didn’t call, but mostly I hate
the way I don’t hate you…not even close,not even a
little bit, not
even at all.”

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

but it dont happen normally …


mairay dill mairay mussafir

apki baat bilkul sahi hai
sab aisa nahi kar pate …!like me!!!

Aie ishrat-e-hyaat ab hamein sadaa na do
maanus ho gaye hain gham-e-zindagi se hum


Irfan Ismail

bery Nice Masoom si

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

Wuh mil geya to chalo koi baat nahin
yeh itefaq magar hasb-e-arzoo bhi na tha
wuhi hai harf-e-tamanna, wuhi hai jaan-e-muraad
wuhi keh jo kabhi mozoo-e-guftugu bhi na tha


~~~~*
“If you belong to Allah, rest assured that Allah will indeed belong to you”
“Dream as if u live forever live as if u will die today”
~~~~*

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

wah! short but powerful–itne say lafzon mein kitnee baRee baat keh gaye!

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif