Re: Real recent Picture
Heart attack kerwana ha becharay bachay ko ![]()
Re: Real recent Picture
Heart attack kerwana ha becharay bachay ko ![]()
Re: Real recent Picture
nahi nahi, just offering a more real and practical alternative ![]()
Re: Real recent Picture
In that case I conform ![]()
Re: Real recent Picture
cool, let me know how it goes with that “girl” hehe
Re: Real recent Picture
She is happily married with 12 kids ![]()
Re: Real recent Picture
masha’Allah
I want 12 too!!! I hope it is you she is married too hehe
Re: Real recent Picture
na jee tubah karo … I am good like that . ![]()
Re: Real recent Picture
lol aur sunao, Punjab main sab theek? hehe Time milay tou haath ki roti aur thoda sa saag bhejwa dena!
Re: Real recent Picture
app hukam karain ma pora punjab he bhijwa deta hoon ![]()
Re: Real recent Picture
ye thread ja kidhar rha haiii
NMaan ji , thora saaag n rootiyaan idher b baijwa dai naa… ![]()
Re: Real recent Picture
Saath apnay aap ko bhi parcel kerdeina , biwi aur bachoon samaith ![]()
Re: Real recent Picture
no no punjab apni hi jagah mein theek hai, filhaal sirf roti saag khaanay ko dil kar rahaa hai ![]()
Re: Real recent Picture
awww you’re soo sweet! lekin that looks reallly yummy! mssg me the recipe aur banaane ki tarkeeb ![]()