thats my son MAWIZ(mashahALLAH)![]()
[thumb=H]photomawiz23392_3092734.JPG[/thumb]
thats when he was 8 months old^^
awwwwwwwww he is shooooo cute ![]()
so cute :) mashallah
oh
boohat he pyara bacha hai . . . aunty is ke aik kisseeee melay ge , oh app say kyun pooch raha ho
manay tu lay le ![]()
Thank you bery much Muwiz ki ammi ![]()
Muwiz bohat pyara bacha hai ![]()
May Allah give heath and make him good son ![]()
masha-allah masha-allah :k:
uncle ![]()
ameen:)
hoo gahi abb app logoon ki tasali mai nai kar deen hai apni family ki pic post:)
he is jush too adorable masha’Allah ![]()
so cute …
aik iss kerne ka is ko …![]()
baji .. is ko idher dene ka …
so cute!
wow … Masallah bohot piyara hai ![]()
Mein is ka mamu hoon tou yeh mera ki hoa ? ![]()
he is very cute. May Allah SWT always protect him from every evil eye and may Allah SWT grant him the wisdom to follow in the way of our Prophet Muhammed (PBUH)
he would be ur bhanja ![]()
Sheen - MashAllah.. he is sooo adorable… ![]()
he looks like you ![]()
![]()
Re: Real Mawiz!!!
cute ![]()
last time you had posted a chinese baby’s pic. glad to see the real one this time :k:
Re: Real Mawiz!!!
^^
baree memory hai yaar tumaree:blush:
Re: Real Mawiz!!!
^ Zayda achee naheen hai - buss kabhi kabhi work kartee hai :)
Are you in Canada w/ your hubby now? :)