Punjabi shair o shairi

salaam ppl…

kissi key pass punjabi shair o shairy hai…if so…yahan post karna..cuz I need sume…I would appreciate it..

rab rakha, sherni


APNEY SHIKAAR KI TALAASH MEIN

***

hummmmmmm mujhay to is timeyehi shair yaad hai

kuj unj vi rahwaaN okiyaan se kuj gal wich gham da took vi si
kuj shar day logh vi zalim sun kuj sano maraN da shooq vi si


MÙhb@t kÀ ÃnÒkhå SîÌSîÎã Hãï
KÆhî ý@$®Úb Káhï kîBàÎå H@ï

**


dunia vich rakh fakeera, aisa baain khalon ..
too howay te hasan loki, na howain te roon ..

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you' ve ran out of room.

hansna Una'N de adat see
asi aywaiN dhoka kha bethaY
O hasday hasday wasday ray
tey asi apna ap guwa bethay


~pochteY ho wo kidheR gaya
daRd buN kaR
meRay dil maiN uteR gaya~

buhat changay …

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

lai bay qadrean nal laai yaari
tay tut gaey tarak kar kay


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be
( Muhammad ALI )


Irfan Ismail

boht changay jee

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/flower1.gif

http://pakwatan.com/main/urdu/zeb/images/tmp/phpSgFReR.jpg


MÙhb@t kÀ ÃnÒkhå SîÌSîÎã Hãï
KÆhî ý@$®Úb Káhï kîBàÎå H@ï

*dil ta pagal haye
do khariya rooh ke chup kar jaoo
jithe sari dunya chaddi
tere bin wi sar jaoon

dil naal dil kadi
miliya hi nahi
pyaar ta see jismaani
tatiya thandiya sahaa le ke
tur ghaye dil de jaani

koyi rooh da saati nahi
é namz wi eek din rukh jaoon

har wele kyoe rahe wajaanda
asaan di shehnai
eek din tenoe saar dewe ghi
yaadaan di gharmayi

ki pata se menoe haye
hijr da badal was jaoon

chad we maana gham ta hoonde
zindagi da sarmaya
be-murawat lauka ley kyoe
apna aap ghawaya

jithe ene phat khaade
e'peera wi jar jaoon

jithe saari dunya chaddi,
tere bin wi sar jaoon *

one of my favorites,
song by Babu Maann


Ye tu woh hi loogh hian jo mehnat se paatey hian
YouNhe nahi likhta hia VOH jaageer haatale main