pichlay ishq ki batain

ab yeh batain rehnay dijyai
jis umr main qisay bantay thay
is umr ka ghum sehnay dijyai
ab apny ujry ankhon main
jitny roshen si ratain hain
us umr ki sub soghatain hain
jis umr k khwab khayal houay
woh pichly umr thy beet gay
woh umr beetay sal houay
ab apny deed k restay main
kuch rung hay guzray lemhon ka
kuch ashkon ki baratain hain
kuch bhoulay besray chehray hain
kuch yadon ki bersatain hain
yeh pichlay ishq ki batain hain


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

Nice one! speed bhai


Dekh Ruswaee ka sauda hai ab na kabhi
Itnni shiddat say kisi shaks ki chaahat karna,

raahaygi shama-e-wafa yunhi ta abaad roshan
ghazal kay roop main jeenay ka hosaala rakhna!

[quote]
Originally posted by Lamhay:
**Nice one! speed bhai

**
[/quote]

Thx. Bro/Sis.


I'm Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

nice one.... yaar lagta hai dil per chot lagi hoi hai......!!

nice yaar

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif


in my dreams i was drowning my sorrows , but my sorrows learned to swim

hmm reminds of another yay pichlay ishq ki batain hain by Mohsin Naqvi :)

speed master.. do u know who the poet/poetess is???

BEAUTIFUL

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

thanko speeder lagta hai now a days u free

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/tongue.gif


~~~~*
“If you belong to Allah, rest assured that Allah will indeed belong to you”
“Dream as if u live forever live as if u will die today”
“The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.”
~~~~*

Ahoo jeeee … No special IT Project in Office.

Now Too Much Khawar Hoing in Office.

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/hehe.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

Hmmm bohot khoob

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

[This message has been edited by kashish (edited June 02, 2002).]

Good one speed ji…kis ne likhi hai? sha’ir ka naam to bataein

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif

nice yaran
thanx


so many words for the broken heart
its hard to see in a crimson LOVE

[quote]
**
...kuch rung hay guzray lemhon ka
kuch ashkon ki baratain hain
kuch bhoulay besray chehray hain
kuch yadon ki bersatain hain
yeh pichlay ishq ki batain hain
**
[/quote]

Zabardast!!!

uff zaberdast.

I loved it.

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/ok.gif


Verily in the remembrance of Allah do hearts find rest ~ XIII.28

Thx all of u ..

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/smile.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez