pepsi ki bottle

mujhe unpe shak hai:hmmm:

is baar unhon ne mujhe vatn day bhi nahi wish kia balke wo to apne liye vatan dhoond rahe hai :teary2:

mujhe to us manhoos mayonaise ki bottle pe shak hai :aj:

aapk logon ko kia lagta hai?:hmmm:

Re: pepsi ki bottle

neheeeeeeeeeeee, muj pei shek nehe keroooooooooo, muje tumsey pyar heiiiiiiiii!! sachi!

suprize to dekhtey mera:(

Re: pepsi ki bottle

surprise kia tha?:emmy: meri sautan?:crying: