biryani khanai ki Niyyat …
Niyyat kerta hoon 4 plate biryani ki bima slad aur reatai k.. saath waastey apnai pait k mu mera daig shareef ki taraf
.Bismillah
![]()
biryani khanai ki Niyyat …
Niyyat kerta hoon 4 plate biryani ki bima slad aur reatai k.. saath waastey apnai pait k mu mera daig shareef ki taraf
.Bismillah
![]()
Re: parhoo
![]()
Waise ![]()
Chaat
Yummmm
Re: parhoo
[quote="hussain87, post:3, topic:180472"]
biryani khanai ki Niyyat ........
Niyyat kerta hoon 4 plate biryani ki bima slad aur reatai k.. saath waastey apnai pait k mu mera daig shareef ki taraf
.Bismillah
Casper thats a good niyyat!
Re: parhoo
i almost never open threads and still u
as if i m not intresting enuff to be posting around here:crying:…again…
…again:crying:
ummmmmmmmm…u like chaatt…deyi bhallai wali with paprhi on it yaan phir fruit chaat…
..
Re: parhoo
The former :p
It's like zabardasttttttt
Re: parhoo
Hi CoCoCccco .. How R u Long Time No See ![]()
:bismillah:
Re: parhoo
4 PLATE BIRYANII!!!!!
aap insaan hi hain naa?
btw where is that "chawal ke salan ki recipe"?:ASA:
Re: parhoo
u have already eaten ur share of plates.
..
Re: parhoo
nahi main ghost hoon …jitna bi khaoun muje mehsoos hi nahi hota..
.
Re: parhoo
hmm.............
to aise kaho naa petoo ho!
Re: parhoo
call it watever u want
…for me its caring for ones soul.
…
Re: parhoo
soul or tond!
Re: parhoo
:ASA:
Re: parhoo
:D