parhoo

biryani khanai ki Niyyat …

Niyyat kerta hoon 4 plate biryani ki bima slad aur reatai k.. saath waastey apnai pait k mu mera daig shareef ki taraf

.Bismillah

:chai:

Re: parhoo

:smack:


Waise :cb:



Chaat :stuck_out_tongue: Yummmm

Re: parhoo

[quote="hussain87, post:3, topic:180472"]

biryani khanai ki Niyyat ........

Niyyat kerta hoon 4 plate biryani ki bima slad aur reatai k.. saath waastey apnai pait k mu mera daig shareef ki taraf

.Bismillah

Casper thats a good niyyat!

Re: parhoo

i almost never open threads and still u :smack: as if i m not intresting enuff to be posting around here:crying:…again…:crying:…again:crying:

ummmmmmmmm…u like chaatt…deyi bhallai wali with paprhi on it yaan phir fruit chaat…:hmmm:..

Re: parhoo

The former :p

It's like zabardasttttttt

Re: parhoo

Hi CoCoCccco .. How R u Long Time No See :chai:

:bismillah:

Re: parhoo

4 PLATE BIRYANII!!!!!

aap insaan hi hain naa?

btw where is that "chawal ke salan ki recipe"?:ASA:

Re: parhoo

u have already eaten ur share of plates.:snooty:..

Re: parhoo

nahi main ghost hoon …jitna bi khaoun muje mehsoos hi nahi hota..:fatee:.

Re: parhoo

hmm.............

to aise kaho naa petoo ho!

Re: parhoo

call it watever u want :chai:…for me its caring for ones soul.:cheer:

Re: parhoo

soul or tond!

Re: parhoo

:ASA:

Re: parhoo

:D