Who is she? Does anyone know anything about her…she’s really pretty. After Amna Haq, Iman Ali i think she is the only one whose really pretty and she looks a bit like Hanna Montanna girl and also somewhat like Mahima Chaudry but she’s way better looking according to me.
Re: Pakistani Model - Ayan
tasveer tau dekha do bro…
Re: Pakistani Model - Ayan
Bro nahi hon bhen hoon mein ![]()
Re: Pakistani Model - Ayan
^ larki ho ke larki ki tareef? model vaqai mein zabrdast hogi :).
Re: Pakistani Model - Ayan
Achi hai…check the link above..edited my post.
Re: Pakistani Model - Ayan
^ hmm achi hai. vaisay make up mein kaun acha ni lag ta?
Re: Pakistani Model - Ayan
She is pretty even without makeup…or should i say light makeup…television pay toh aaisay he kuch lug raha tha now i don’t know naturally kaisee hai but i still like her…aur mein zayada makeup mein nahi achi lugti to be honest ![]()
Re: Pakistani Model - Ayan
chalein, tau phir apna pic post karein and we’ll let u know…;).
Re: Pakistani Model - Ayan
Nahi jee theek hai, I don’t need anyones approval. I said that because people have said that to mein…khushfehmiya nahi dikha rahi thi
aur mein apni picture public forum pay kabhi nahi post karon ge.
Re: Pakistani Model - Ayan
oh yar ‘public’ ki kya baat hai idhar? sab Pakistani hain…anyway, aap ki marzi lol.
Re: Pakistani Model - Ayan
Hahaha
sab Pakistani nahi hai aur log bhi yeh forum visit kartay hai…
Re: Pakistani Model - Ayan
bhai maiN Pakistani nahiiN huN par aataa zaroor huN … ![]()
Re: Pakistani Model - Ayan
Bhai aap kahan say hain phir?
Re: Pakistani Model - Ayan
^ tau kya Afghanistan se taluq hai apka?
Re: Pakistani Model - Ayan
Main bhi Pakistani nahi hoon..par everyday am on GS! ![]()
Re: Pakistani Model - Ayan
Pakistani Jahan bhi rahay Pakistani he hotay hain :p…ya aapka door door tak relation nahi hai Pakistan say? kahan hai ho phir?
Re: Pakistani Model - Ayan
chalein aap bata de ke aap kidhar se hain?
Re: Pakistani Model - Ayan
dooooooor doooooooooooooooooooooooor tak koi bhi nahi hai Pakistan se ![]()
Re: Pakistani Model - Ayan
vaisay mujay patriotic larkian bari pasaand hai!
Re: Pakistani Model - Ayan
Indian?