~*pagal, Awara*~

MAIN BOLA! MUJH SAY BAAT KARO, WOH BOLA! PAGAL, AWARA
PHIR MAIN NAY KHUD KO DAIR TUK KHUD LIKHA PAGAL, AWRA

WOH THEHRA THEHRA SA PANI, WOH SULJHA SULJHA SA MOASUM
MAIN ULJHA ULJHA SA SHAYAR, MAIN THEHRA PAGAL, AWARA

^^ FARHAT SHAH^^


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez

acha!!

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/tongue.gif


~yeh noor ke sholay uthtay hain, mera hee dil garmanay ko
jo bijli ufak main chamki hai, chamki hai mere taRpanay ko~


Apnay akailay pan ka main kis say gila karoon
Jis ko bhi murh kay daikha woh tanhayOon maiN hay~

u r waqi pagal awara


AiNt NoThIn' BuT A HeArT AcHe..
AiNt NoThIn' BuT A DiStAnCe

**
speedo … tum akelay pagal or awara nahi ho meri jaan .. main bhi hoon

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif

**


I am like an Open Book Except for the few pages of my past, My life is an empty book. It takes the shape of a mystery, To me it does at least. For I cannot tell what happens next, Too many cliffhangers and too much suspense. But its clues all lead eventually to the same place, Unfortunately it does not say where. It only says get the next book, For in this one you’ ve ran out of room.

that’s Good Yaar …

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/hehe.gif

nice to hear one more awara is here …

http://www3.pak.org/gupshup/smilies/wink.gif


I’m Gonna Be The Champ
The Way I Wanna Be

Rude Boyz Rulez